משפט

נוכל הטינדר תובע את האקסית: שיתפה פעולה עם האקרים?

סימון לבייב סוגר חשבון עם קייט קונלין בטענה לסחיטה ותקיפה, לדבריו היא חברה להאקרים כדי לדלות ממנו לכאורה מידע
מערכת ice | 
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה היום (שלישי) בישראל היום. סיימון לבייב, שכיכב בסרט ״הנוכל מטינדר״ לאחר שגם זכה לכינוי הזה בסרט של נטפליקס, הגיש תלונה במשטרה נגד בת זוגו לשעבר, קייט קונלין, בטענה לסחיטה ותקיפה.
לדבריו של לבייב, הוא טוען כי קונלין משתפת פעולה עם אקרים שפרצו לו לאייפון וגנבו ממנו מידע. התביעה נגדה מגיעה אחרי שהיא הייתה חלק מרכזי בסרט בנטפליקס וגוללה את מערכת היחסים ביניהם שלדבריה הייתה רצופת שקרים והונאות.
 
רק לאחרונה, חיים אתגר הצליח לשים את ידיו על נוכל הטינדר, סיימון לבייב. האחרון צולם בסוף השבוע האחרון בזמן עימות עם מגיש 'המתחזים' ו'יצאת צדיק' בקשת 12 ברחובות תל אביב. מי שצילם את העימות היה עובר אורח, שקלט גם את ססיליה פלהוי, אחת המתלוננות נגדו, ואת קייט קונלין, מי שהייתה עד לא מזמן זוגתו ואף הביעה בו תמיכה כשיצא הסרט אודות מעשיו בנטפליקס.
התיעודים נחשפו אצל גיא פינס בתכנית הלייט נייט שלו, כאשר הוסבר שהעימות הלילי הוא חלק מתחקיר "חשיפה" עליו עובד אתגר בימים אלו. "מערכת התוכנית המתינה ללבייב בזמן שבילה עם חבריו בעיר. לבייב ברח ומאבטחיו הזעיקו משטרה. אתמול (ראשון) הוא הגיש תלונה במשטרה נגד אתגר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה