ויראלי

סיימון לבייב מסתבך: זו המדינה שמחפשת את נוכל הטינדר

סיימון לבייב מבוקש בספרד בעקבות התחזות לכאורה והצגת רישיון נהיגה מזויף, כך על פי פרסומים בספרד. האם נוכל הטינדר יישב פעם נוספת בכלא?
מערכת ice |  1
סיימון לבייב
סיימון לבייב, או בשמו האמיתי שמעון החיות, שהתפרסם בסרט הדוקו של נטפליקס "נוכל הטינדר", לא מפסיק להסתבך. כחודש לאחר ששתיים מהנשים שהונה לכאורה הגישו נגדו תביעה, וכשבועיים לאחר שטען כי תקפו אותו עבריינים בישראל, כעת הוא מבוקש בספרד בעקבות הצגת רישיון נהיגה מזויף בשנת 2019.
על פי הפרסומים בכלי התקשורת בספרד, בית המשפט בעיר אלגסירס, סמוך למיצר גיברלטר, הוציא צו מעצר עבור אזרח ישראלי שעל פי החשד הוא שמעון חיות. עם צו המעצר יש גם "צו חיפוש" אחר אותו אדם שהציג רישיון נהיגה מזויף לשוטרים בחודש פברואר 2019. חודש לפני, הוגשה תלונה במשטרה בה נאמר כי לבייב חנה רכב מזראטי על החוף בעיירה טריפה, שם נתקע הרכב בחולות סמוך ליעד גלישת רוח.
 
לבייב נקרא אז לתחנת המשטרה המקומית, שם הציג רישיון נהיגה ישראלי ששייך לאדם בשם מייקל בילטון. צו החיפוש הוגש שנה לאחר מכן כאשר אותו בילטון לא הגיע לבית המשפט להליכים, אז מומחים קבעו כי התעודה מזויפת. לאחר יציאת הסרט "נוכל הטינדר", אחד מהמומחים יצר קשר עם הפקת הסרט, וטען כי סיימון לבייב הוא האדם שנראה בתמונות באותה מזראטי על החוף יחד עם אישה בלונדינית אלמונית.
האם נוכל הטינדר יכנס שוב לכלא, הפעם במדינה נוספת? כזכור, לבייב ריצה בעבר שנתיים וחצי בכלא הפיני לאחר שנמצא אשם בהונאת שלוש נשים. הוא גם נידון ל-15 חודשי מאסר בישראל לאחר שהורשע בארבעה אישומי הונאה, אך שוחרר לאחר חמישה חודשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבא תודה
    קנדריק למר 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה לקדוש ברוך הוא ששמע את תפילותיי
    סגור