השוק

וואו: הקים חברה ב-60 דולר והרוויח בתוך שנה 80 מיליון דולר

נוח קגן, פוטר בשנת 2010 מפייסבוק והחליט להקים אפליקציה להזמנת חופשות משלו. הוא שילם 60 דולר למפתח מפקיסטן, והחל לנסות ולקדם את האפליקציה דרך חברות גדולות. רק בשנה שעברה, אחרי 13 שנה, הוא החל לקצור את הפירות בענק והתפוצץ עם רווחים של 80 מיליון דולר
מערכת ice |  3
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
ההצלחה לא תמיד מגיעה ביום אחד, ויכול להיות שהיא תגיע בתוך כמה שנים, אבל כשהיא תגיע - היא תגיע ובגדול. אם תשאלו את נוח קגן, הנוסחה הזו היא מדויקת להפליא. בשנת 2010, לפני כ-14 שנה, הקים קגן חברה את חברת התוכנה AppSumo, בה הוא משמש גם כמנכ"ל.
קגן, בן ה-41, הקים את החברה למעשה בתוך סוף שבוע אחד בלבד. בשנה שעברה הוא רק החל לקצור את הפירות, אחרי שהחברה בבעלותו התפוצצה והגיעה לרווח של 80 מיליון דולר בשנה אחת. 
 
קגן פוטר מפייסבוק, והחליט להקים את החברה, במסגרתה פתח אפליקציה חדשה לחיפוש חופשות, כאשר האפליקציה עושה השוואות מחירים ומציעה לכם את החופשה הזולה ביותר מבין האופציות שאתם מחפשים.
לקגן היה רעיון חכם, שהצליח בגדול. למעשה, הוא שילם תחילה למפתח תוכנות מפקיסטן 60 דולר כדי שיבנה לו את האתר, והשאר, כמו שאומרים - היסטוריה. הוא פנה למשתמשי אפל, והציע ל-Reddit לפרסם אצלה בחינם. הוא הבטיח ל-Reddit אחוז מהמכירות שמתבצעות דרך האפליקציה.
לקגן היו שלושה עסקים, אך לאחרונה הוא החליט לשים את כל המאמצים שלו על האפליקציה שהקים. בשנה האחרונה, המוצר שלו כאמור צבר פופולריות בשל מספר שיתופי פעולה, והוא התפוצץ עם רווחי עתק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יזם מעולה ויהודי חם
    מכיר אותו 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם משפחה בישראל.
    סגור
  • 1.
    לקח לו 13 שנים להרויח תוך שנה (ל"ת)
    אחד מהעם1 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מי נאלח יותר?
    אני מתלבט 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עורכי דין או עורכי כותרות בעיתונים.
    סגור