השוק

בואינג דיווחה על הפסד תפעולי של 388 מיליון דולר ברבעון הראשון

בשל ריבוי אירועי הבטיחות של מטוסי החברה, בואינג דיווחה על הפסד תפעולי בסך 388 מיליון דולר במהלך הרבעון הראשון של 2024, או הפסד של 1.13 דולר למניה. מנכ"ל החברה, דייב קלהון, אמר: "ניקח את הזמן הדרוש בכדי לחזק את מערכות ניהול האיכות והבטיחות שלנו"
מערכת ice | 
מטוס בואינג 737 מקס (צילום Cityswift Ireland / flickr)
בואינג דיווחה על הפסד תפעולי בסך 388 מיליון דולר במהלך הרבעון הראשון של 2024, או 1.13 דולר למניה, וזאת בהשוואה להפסד שעמד על 440 מיליון דולר באותו הרבעון אשתקד. חשוב לציין כי תחזיות האנליסטים עמדו על הפסד גדול יותר - ירידה של 1.63 דולר עבור המניה. כמו כן, הכנסות החברה צנחו בתקופה זו ב-1.4 מיליארד דולר.
חשוב לציין בהקשר זה את אירועי הבטיחות שבואינג נאלצה להתמודד עימם בחודשים האחרונים, כאשר המרכזי שבהם היה כשדלת מטוס 737 מדגם MAX התנתקה בזמן הטיסה. בשל המקרה, בואינג מסרה כי תפחית בייצור המטוסים מדגם זה במטרה לתקן את הליקויים בקו הייצור. כמו כן, הוסיפה כי גם קו הייצור של מטוס הדרימליינר שלה יוגבל בשל בעיות ספקים.
 
"ניקח את הזמן הדרוש בכדי לחזק את מערכות ניהול האיכות והבטיחות שלנו. עבודה זו תמצב אותנו לעתיד חזק ויציב יותר", אמר המנכ"ל דייב קלהון, שכבר הודיע בעבר כי הוא יעזוב את תפקידו עד סוף השנה. נזכיר כי בעקבות ריבוי התקלות בבואינג, התובע הכללי של טקסס הודיע כי יפתח בחקירה כנגד ספקית חלקי החילוף של החברה, Spirit AeroSystems.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה