השוק

טלטלה בעולם התעופה: מנכ"ל בואינג הודיע על התפטרותו

בעקבות שורת התקלות במטוסי בואינג, החקירות נגד החברה והפסדי העתק שחוותה, מנכ"ל החברה, דייב קלהון, הודיע שהוא מסיים את תפקידו בסוף השנה. בנוסף, סטן דיל, ראש חטיבת המטוסים המסחריים, יעזוב מיידית את תפקידו
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Cityswift Ireland / flickr)
רק לאחרונה מטוס בואינג 737-9 מדגם MAX של חברת אלסקה איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום, וזאת משום ש"חלק מהמטוס התפוצץ בטיסה". האירוע המפחיד הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך הוא פתח תיבת פנדורה בנוגע לתקן הבטיחות בחברה. לאחרונה, מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, יצא בהצהרה ולקח אחריות: "אנו מכירים בטעותנו".
ההודעה הגיעה אחרי שורה של תקלות, שגרמה להשבתת הפעילות של דגם המטוסים בואינג 737-9 מדגם MAX עד לתיקון התקלות, כמו גם חקירות שנפתחו נגד החברה. היום (שני) נודע כי אחרי השנה הקשה שהחברה עוברת, המנכ"ל דייב קלהון, החליט לקחת אחריות והודיע על התפטרותו מהתפקיד, והוא למעשה יסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית - 2024. בנוסף על כך, סטן דיל, ראש חטיבת המטוסים המסחריים, יעזוב מיידית את תפקידו.
 
בעקבות הבעיות הקשות, בעיקרן הטיסה המדוברת של חברת אלסקה איירליינס, במסגרתה דלת המטוס נתלשה ממקומה במהלך הטיסה ובמזל לא היו הרוגים באירוע, החברה רשמה הפסדים כספיים גבוהים במיוחד בתום שנת 2023 של יותר מ-31 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד 9 חודשי ביזיון
    חכם באשי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו בחודש מרץ והמנכ"ל מודיע על התפטרות בסוף השנה ועד אז אלוהים גדול
    סגור