השוק
ליאורה עופר משתלטת על המוניות בישראל: עסקת gett חוזרת לחיים
?פנגו ולמדן נסוגים מעסקת גט - עופר השקעות של ליאורה עופר וקרן כלירמרק בוחנות להיכנס בנעלי הפורשים מהעסקה בתקווה להגיע לסיכום
התפתחות דרמטית בעסקת הרכישה הענקית של חברת גט: חברת פנגו ואיש העסקים חן למדן, בעל השליטה בחברת השילוח אוריין, החליטו לפרוש מהעסקה לרכישת אפליקציית המוניות. ההחלטה התקבלה לאחר שקיבלו מסרים בלתי רשמיים מרשות התחרות, שלפיהם גם מתווה בעלות מוקטן שבו כל אחד מהמשקיעים מחזיק ב-20% ממניות החברה ללא זכויות עודפות - לא יזכה לפטור מהליך אישור רגולטורי מלא.
אלא שעל פי הפרסום של כלכליסט, במקביל מתנהל משא ומתן מתקדם עם שחקנים חדשים שנכנסים לתמונה: עופר השקעות של ליאורה עופר וקרן כלירמרק בוחנות להיכנס בנעלי הפורשים. פרישתם של פנגו ולמדן מעידה על החששות הכבדים של משקיעים מפני הסבכים הרגולטוריים בתחום המוניות הישראלי, שבו רשות התחרות מפעילה פיקוח הדוק על מיזוגים ורכישות.
כזכור, בחודש מאי 2024 ספקית שירותי החניה הדיגיטלית פנגו הייתה כפסע מלרכוש לידיה את מלוא מניותיה של חברת המוניות gett (גט). העסקה עמדה על שווי של 175 מיליון דולר (כ-643 מיליון שקל), כאשר בקופת גט כ-40 מיליון דולר ונשאר רק אישור אחד אחרון. אבל כעת העסקה הזו כבר לא בחיים.
עוד ב-
בעקבות הודעת הממונה על התחרות, מיכל כהן, לחברות כי המיזוג ביניהן מעלה חששות תחרותיים וכי בכוונתה להתנגד לו הודיעו לפני מספר שבועות פנגו פיי אנד גו בע"מ ו-Simbio Holdings Limited (גט) כי הן מושכות את הבקשה למיזוג ביניהן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מי קונה תחנת מוניות ב 150 מליון דולר?יוסי 07/2025/16הגב לתגובה זו1 0הענף על סף קריסהסגור
-
מישהי שמתעקשת לזרוק לפח דולרים... (ל"ת)חי 07/2025/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.עופר אל תהיי פראיירית, הענף גמור,נהג גט 07/2025/15הגב לתגובה זו2 0אין עבודה ! נהגים שאין להם לקוחות פרטיים לא מתפרנסים . יש חפארים שעומדים בתחנה מרכזית או תחנת רכבת ו"קורעים" את הלקוחות .דרייורים , קורקינטים,אופניים חשמליים,רכבת קלה , היום ההורים מסיעים את הילדים לכל מקום לא כמו אז שהיו שולחים במוניות , מדוע ? לא יודע או לא סומכים על נהג המונית א וקמצנים אבל זה לא משנה מה שחשוב זה שאין עבודה והמצב הולך ונהיה גרוע יותר ויותר.סגור
-
2.כנהג שעובד 41 שנים אני אומרנהג מונית 07/2025/15הגב לתגובה זו4 0שענף המוניות בקריסה טוטאלית , גברת עופר לפני שאת זורקת כסף תדאגי שהרשויות ידאגו למגר את תופעת הדרייברים , אבל הם לא יצליחו כיון שכל דרייור אגר מספר נוסעים שמתקשרים איליו ישירות הם עוקפים את האפליקציה לכן הרשויות לעולם לא יגלו אותם !!!סגור
-
1.משרד התחבורע רע לישראל , מלבה את יוקר המחיהמוטי בר-נס 07/2025/14הגב לתגובה זו0 2דחוף לאפשר אובר בישראל! בכל העולם למדו שכדי להסיע נוסע בשכר לא צריך להיות נהג מונית מדופלם רק בישראל הפרימיטיבית הממשלה מלבה את יוקר המחיה הכנסת אובר או כל אפליקציה אחרת שמאפשרת הסעות לכל אדם, תוריד את המחיר בעשרות אחוזים המחיר הוא כ 8 מיליארד ש"ח פיצוי לבעלי המוניות, עלות אגרת הרישיון למונית החיסכון ליוקר המחיה גדול בענקסגור
-
רק כדוגמה עשה גוגל וראה מה קרה באנגלייה עם אובראין שכל אין דאגות 07/2025/17הגב לתגובה זו0 0העיקר לצעוק כמו עדר....למה אתה חושב שהחברה הזו בהפסדים גדולים ? אם לא הבנת ,המטרה שלהם לשבור את כולם ואז תאכל את הלקרדה במחיר לא מפוקח ...סגור



