השוק

ב-100 מיליון שקל: זו העיר בה ייפתח קניון ביג פאשן חדש

BIG FASHION בת-ים יוצא לדרך. אשטרום נכסים וביג משלימות בימים אלה מהלך של שיפוץ ומיתוג מחדש לקניון בת-ים שיקרא מעתה BIG FASHION בת-ים. היקף ההשקעה במהלך  כ-100 מיליון שקלים
מערכת ice |  2
חי גאליס מנכל ביג (צילום יחצ)
ביג מרכזי קניות, בשיתוף אשטרום נכסים מודיעים על השלמת שיפוץ נרחב בקניון בת ים בהיקף כספי של כ–100 מיליון שקלים. המהלך עיצוב מחדש של כל הקניון ומיתוגו מחדש תחת המותג של הביג פאשן. 
מהלך זה הינו המשך לעסקת הרכישה של ביג ב-2018 מאשטרום של 50 אחוז מקניון בת ים וקידום פרויקט עירוב שימושים הכולל גם בניין מגורים בן 160 דירות ובניין משרדים בהיקף של כ 10,000  מ"ר. את ביצוע פרויקט  הובילו דרור עמרן מנכל הקניון וליאב ברסנו סמנכלית הקניון.
ביג פאשן בת ים, מציע חווית קניות עדכנית המשלבת מרחבים מעוצבים, מיטב החנויות והרשתות, ואפשרויות בילוי ופנאי מגוונות. בבסיס השיפוץ עובדת ההבנה כי קניות הפכו מזמן לארוע חברתי ותרבותי, המציעים חיבור בין אופנה, פנאי, בילוי וקולינריה. מדובר בחווית קניות  עם ערך מוסף ורלוונטיות. בצמוד לקניון נבנה בימים אלו בנין מגורים ובנין משרדים שהינם חלק מהקומפלקס, שהשלמתו צפוייה במהלך 2027.
 
יעל ארגמן, מקסיופאה גרופ אדריכלים, מצינת כי  בתכנון הקומפלקס, הושם דגש על פיתוח סביבה עירונית הפונה לרחוב ומשתלבת בו. הבניין בעיצוב אייקוני  עושה שימוש בצורת גלים מסוגים וגדלים שונים המשתלבים בציר המוביל לים. עיצוב הפנים עושה שימוש  בקונספט דיגיטלי המבוסס על " מסע לקוח " שהמעצים את חווית המבקרים ותמשיך איתם גם למדיות החברתיות. עיצוב החלל הפנימי דינמי ומשתנה לאורך היום  - באווירה, בתאורה ובמדיה הדיגיטלית.  הפנים והחוץ משתלבים ביחד וגורמים למבקר לרצות להישאר במתחם.
שטחו המסחרי של קניון בת ים  הינו כ 21 אלף מ"ר, בקניון למעלה מ 100 חנויות . בין השוכרים המובילים במרכז ניתן לציין את: H&M, קסטרו, רנואר, פוקס, סופר פארם, קלומוביה, פוט לוקר, נייןווסט, הודיס, בילבונג, סקארה  מקדולנדס ועוד. הקניון כולל גם כ 1000 מקומות חנייה. בימים אלו נמצאת ביג במו"מ לכניסת שוכרים אסטרטגים נוספים. כמו כן, החברות מקדמות מהלך פיתוח של החוויה הקולינרית במתחם, ובמו"מ עם מסעדות שף מובילות ועם רשת בתי קולנוע.
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין כי כעת לאחר השלמת השיפוץ ויצירת הזהות המותגית החדשה אנו שמחים להכליל את קניון בת ים תחת הקונספט המצליח של הביג פאשן, המציע חווית קנייה ובילוי עדכנית עם ערך מוסף ורלוונטיות. עוד מציין גאליס, כי מהלך ההתחדשות הינו חלק מאסטרטגיית ההשבחה והעדכון של הקבוצה אשר שמה לה למטרה להצעיד קדימה את עולם הקמעונאות והמסחר בישראל. הקניון ששופץ בתקציב ענק הפך את הקניון לחדשני ביותר וחווית הקניה בו הינה של קניון חדיש שזה עתה ונפתח, למרות שהקניון כבר הספיק לחגוג יומולדת 30.
ירון רוקמן, מנכ״ל אשטרום נכסים, מציין אנו שמחים על השותפות  עם קבוצת ביג שהביאה להשבחתו של הקניון. ופיתוח מתחם מגורים ומשרדים צמוד אליו. עוד מציין רוקמן, כי חידוש הקניון הינו מהלך חשוב ביותר שמצטרף לפרויקט אוליו, שהינו חלק מהקומפלקס ומהווה מתחם עירוב שימושים יפהפה אשר מכיל קניון דומיננטי ולצדו מגדל מגורים ובניין משרדים שיושקו בתוך כשנתיים ויהפכו את המתחם כולו למרשים ביותר הפעיל כיום במרחב העיר בת ים והסביבה בהתאם לאסטרטגיה של אשטרום נכסים להתמקד בפרויקטים בעירוב שמושים באזורי ביקוש עירוניים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואוו יהיה שם רנואר חייב ללכת????????בדיחה (ל"ת)
    בוזגבלוף 08/2025/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חי גליס יש 1
    גדעון 08/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חי גליס יש רק 1 ??
    סגור