השוק
סידני סוויני סידרה לאמריקן איגל רבעון חלומי - אלו המספרים
הקמפיין השנוי במחלוקת ממשיך להוכיח את עצמו - אמריקן איגל דיווחה על הכנסות שיא ברבעון השלישי, כשגם ארוסה של טיילור סוויפט עזר למכירות. מה בכל זאת הנקודה המדאיגה בדוח?
ענקית האופנה אמריקן איגל פרסמה תוצאות רבעוניות חזקות במיוחד שהמשיכו את מגמת העלייה בה נמצאת החברה. שווי השוק של החברה כיום עומד על 251 מיליארד דולר, עלייה מרשימה של 21.5% מתחילת השנה.
הסוד להצלחה: קמפיין שיווקי נועז עם הדוגמנית והשחקנית סידני סוויני שהוכיח את עצמו מעבר לכל הציפיות.
החברה דיווחה על הכנסות שיא של 1.36 מיליארד דולר ברבעון השלישי, גבוה ב-6% מהרבעון המקביל ומעל התחזיות שעמדו על 1.32 מיליארד. המכירות בחנויות הזהות זינקו ב-4%, לעומת תחזיות שצפו עלייה של 2.5% בלבד.
הרווח למניה הגיע ל-53 סנט, גבוה משמעותית מהתחזית של 43 סנט. התוצאות החזקות הובילו את החברה לעדכן כלפי מעלה את התחזית לרבעון הרביעי - מכירות החנויות הזהות צפויות לעלות ב-8%-9%, לעומת תחזית קודמת לצמיחה חד ספרתית נמוכה.
הקמפיין "לסידני סוויני יש ג'ינסים מצוינים" היה נועז ומעורר מחלוקת מהרגע הראשון. הדמיון בין המילים "jeans" ל-"genes" עורר גל ביקורת מצד מי שטענו שיש בו משמעויות גזעניות, בעוד אחרים שיבחו את הגישה הישירה. אפילו דונלד טראמפ הצטרף לשיחה וקרא לקמפיין "הפרסומת הלוהטת ביותר".
אבל מעבר למחלוקת, המספרים מדברים בעד עצמם. יחד עם קמפיין נוסף בהשתתפות טרוויס קלסי, כוכב הפוטבול ובן זוגה של טיילור סוויפט, הקמפיינים צברו למעלה מ-44 מיליארד חשיפות ומשכו גלים של לקוחות חדשים לרשת.
שיתוף הפעולה עם קלסי הושק בעיתוי מושלם - יום אחרי שהכריז על אירוסיו לסוויפט - והביא למכירות שהיו גבוהות פי שלושה מקמפיינים קודמים.
"אנחנו רואים האצה ברורה מהרבעון השלישי, כולל סוף שבוע של חג ההודיה ששבר שיאים", אמר ג'יי שוטנשטיין, מנכ"ל החברה. החברה כבר השיקה קמפיין חדש לחגים עם מרתה סטיוארט, בתקווה להמשיך את המומנטום.
למרות ההצלחה המרשימה, החברה מתמודדת עם אתגרים משמעותיים. שולי הרווח הגולמי ירדו ב-0.4 נקודות אחוז ל-40.5%, בעיקר בגלל המכסים שקיצצו כ-20 מיליון דולר מהרווח והוצאות השיווק הגבוהות שהכבידו גם כן.
עם זאת, החברה בוחרת להמשיך להשקיע בשיווק אגרסיבי, והמספרים מוכיחים שהמהלך משתלם.
התחרות ממשיכה להתעצם, עם גאפ שמשיקה קמפיין ג'ינס דנים חדש, ליווי'ס שממשיכה עם ביונסה, ואברקרומבי שמשתפת פעולה עם ה-NFL. אבל אמריקן איגל הוכיחה שהיא יודעת לבחור את הכוכבים הנכונים ולייצר קמפיינים שמניעים לא רק תשומת לב, אלא גם מכירות.
עוד ב-
התחזית לשנה מדברת בעד עצמה: הרווח התפעולי צפוי להגיע ל-303-308 מיליון דולר, גבוה משמעותית מהתחזית הקודמת של 255-265 מיליון. אמריקן איגל הוכיחה ששיווק נועז עם האנשים הנכונים יכול לשנות את המשחק לחלוטין.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



