השוק

מקס סטוק מזנקת, ענקית ההייטק צוללת ביותר מ-7%: הפתעה בבורסה

הבורסה נסגרה עם עליות בשני המדדים המרכזיים. מדד ת"א 35 עלה ב-0.16% לרמה של 4,150.38 נקודות ומדד ת"א 125 עלה ב-0.31% לרמה של 4,074.08 נקודות. קמטק, ענקית ההייטק הישראלית, אכזבה את המשקיעים וצנחה ביותר מ-7%
אורי מקס מייסד מקס סטוק (צילום רמי זרנגר, מירו ממן, shutterstock)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב נסגרה היום (רביעי) עם עליות בשני המדדים המרכזיים. מדד ת"א 35 עלה ב-0.16% לרמה של 4,150.38 נקודות ומדד ת"א 125 עלה ב-0.31% לרמה של 4,074.08 נקודות. 
בקרב חמש המניות העולות, המנצחת היא חברת הביטוח איידיאיי שמנייתה זינקה ב-7.41% לרמה של 22,900 אגורות. במקום השני ניצבת חברת להב שמנייתה גדלה ב-6.29% לרמה של 1,082 אגורות.
על פי הנתונים, מניית אנלייט אנרגיה צמחה ב-5.51% לרמה של 27,370 אגורות. רשת מקס סטוק הציגה שינוי חיובי בגזרת המניות ועלתה ב-4.73% לרמה של 3,809 אגורות. בנוסף, חברת מנורה עלתה ב-4.62% לרמה של 45,300 אגורות. 
בקרב חמש המניות היורדות, המפסידה הגדולה היא חברת קמטק שמנייתה צללה ב-7.74% לרמה של 48,960 אגורות. אחריה, ניצבת חברת ארית תעשיות שמנייתה צנחה ב-5.88% לרמה של 2,880 אגורות.
במקום השלישי מופיעה חברת פריורטק שמנייתה פחתה ב-5.29% לרמה של 31,690 אגורות. חברה נוספת שאכזבה את קהל המשקיעים שלה היא טאואר. מניית טאואר ירדה ב-5.22% לרמה של 82,180 אגורות. וואן טכנולוגיות פחתה ב-4.58% לרמה של 5,723 אגורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה