השוק

יוניברסל מיוזיק נכנסת לישראל בחיפוש אחר הטאלנטים שיתפוצצו בעולם

קבוצת הבידור פותחת מרכז בתל אביב בניהול יורם מוקדי, לשעבר סמנכ"ל התוכן ב-HOT. הכיסים העמוקים של החברה יסייעו לה להציע לכשרונות המקומיים מקפצה שבאן.אם.סי, הליקון וארומה מיוזיק יתקשו לספק
איתי פת-יה |  3
Universal Music, סטטיק ובן אל תבורי, טיילור סוויפט, בונו (צילום משה נחומוביץ', פייסבוק/טיילור סוויפט, בונו, unsplash)
תאגיד המוזיקה העולמי יוניברסל מיוזיק גרופ נכנס לשוק הישראלי. ענקית הבידור תפתח בתל אביב מרכז פעילות קריאטיבי ומסחרי אותו ינהל יורם מוקדי, לשעבר סמנכ"ל התוכן של HOT, שהתמודד בעבר על תפקיד מנכ"ל מועצת תאגיד השידור. הפעילות הישראלית תהיה כפופה לאדם גרניט, סגן נשיא בכיר ביוניברסל העולמית לפיתוח שווקים.
יוניברסל פעילה בלמעלה מ-60 מדינות בעולם, ובאופן דומה גם בישראל תאתר טאלנטים מקומיים שיכולים לפנות לשוק העולמי, אותם תחתים אצלה. כמו כן בחברה ינסו לקדם לשותפויות עסקיות וטכנולוגיות חדשות עם חברות ישראליות. כמתבקש מהגודל שלה, תחת יוניברסל פועלים כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה, בהם טיילור סוויפט, ליידי גאגא, יו 2, קניה ווסט, הרולינג סטונס ועוד. כמו כן בקבוצה העולמית חתומים זה מכבר אסף אבידן וסטטיק ובן אל, שאיש העסקים חיים סבן אימץ לחיקו במסגרת הלייבל שבבעלותו.
 
קראו עוד ב-ice
בהקשר זה יוזכר כי בשבוע שעבר הוחתמה נועה קירל על חוזה הקלטות בינלאומי באטלנטיק רקורדס. החברה פועלת תחת קבוצת המוזיקה של האחים וורנר, שמוקדם יותר החודש הונפקה בנאסד"ק על ידי הבעלים המיליארדר לן בלווטניק, בעל השליטה בערוץ רשת 13.

בעשור האחרון המודל הכלכלי של תעשיית המוזיקה השתנה באופן קיצוני, ובמסגרת זאת גם החוזים עליהם מחתימות חברות התקליטים בישראל את האמנים. כיום הסטנדרט בתעשייה הוא "חוזה 360", לפיו חברת התקליטים שמטפחת את הטאלנט זוכה גם לחלק מההכנסות שלו מפעילויות שאינן קשורות במוזיקה – דוגמת קמפיינים למיניהם, תכניות ריאליטי בהן הם לוקחים חלק ועוד.

יורם מוקדי. צילום: תום חוליגנוב
בכל הקשור לפריצה לשוק העולמי, בו התחרות קשה פי כמה מזו בישראל, הודות לכיסים העמוקים של יוניברסל מיוזיק זו תוכל להציע לכישרונות המקומיים שירות שבאן.אם.סי יונייטד, הליקון וארומה מיוזיק יתקשו לספק להם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החיזרים באים
    תפוס תפוקס 01/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמנים ישמרו לנפשותכם????????????
    סגור
  • 1.
    בשביל למצוא טאלנט אחד או שניים בעשור פותחים סניף ?
    ירון 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועה
    סגור
  • תחום קצת יותר מורכב מזה
    תפוס תפוקס 01/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ????????????
    סגור