השוק

לא רק משה חוגג: מה מתכננת פנינה רוזנבלום עם השייח מדובאי?

לאחר שכבר רכש מחצית מבית"ר ירושלים, השייח ח'ליפה ממשיך לחבור לאנשי עסקים מישראל והפעם עם פנינה רוזנבלום שמקימה חברה חדשה ותיעזר בקשריו של השייח מדובאי להפצת מוצרי החברה לעולם
יהודה לוינגר |  2
פנינה רוזנבלום והשייח חליפה (צילום מסך אינסטגרם)
אשת העסקים, פנינה רוזנבלום, בהודעה מפתיעה היום (ראשון) על משא ומתן אינטנסיבי עם לא אחר מאשר הבעלים-שותף החדש של בית"ר ירושלים, השייח ח'ליפה. רוזנבלום תשתמש בקשריו של השייח כדי לפרוץ עם המותג לעולם.
רוזנבלום כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני מקווה שבקרוב גם אתם תוכלו להיות השותפים של השייח ח'ליפה. מאז החזרה מדובאי, אני במשא ומתן אינטנסיבי עם השייח ח'ליפה, כדי להתחיל להפיץ את המוצרים של החברה החדשה שלי בכמה מדינות במקביל. לשייח ישנם יכולות הפצה ושיווק ברמה הגבוהה ביותר בעולם".
על המהלך העסקי כתבה אשת העסקים: "קרוב מאוד, המותג פנינה רוזנבלום יפרוץ לעולם בדיוק כמו שפרצתי בזמנו בישראל. יש לי את השותפים הנכונים, הסכמים רבים כבר חתומים והתוכנית שלי שתכננתי בקפידה במשך שנה וחצי, יוצאת לפועל בקצב מהיר יותר משתכננתי".
אז איך אפשר להשתתף ולהיות בעל מניות בחברה? ההשקעה המינימאלית היא 2,500 שקל, כאשר ההשקעה המקסימלית היא עד 60 אלף שקל: "אם תבחרו להצטרף אליי", כותבת רוזנבלום, "תדעו שאתם משקיעים באותו הקמפיין (ובאותו השווי שוק!) עם אנשים כמו רמי לוי, חיים הורוביץ, גינדי, עידו חג'ג', עדי צים, אבי בניהו ורבים רבים אחרים. חלקם משקיעים קטנים ששמו 2,500 שקלים וחלקם שמו 50,000 שקלים ויותר".
כזכור, השייח חליפה חתם רק לפני שבועיים על עסקה של רכישת 50% מקבוצת בית"ר ירושלים בתמורה להשקעה של 300 מיליון שקל. ההחתמה הדרמטית התקבלה במחאה מצד אוהדי הקבוצה הקיצוניים בעקבות רכישת המועדון על ידי שייח ערבי מאיחוד האמירויות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריךכמהשיוטרמהרלאיףאיתהשטןהזהביבינתניורמאיאולחלארצותאבר
    חיים כהן 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולהכבוד לפנינהרוסנבלום
    סגור
  • 1.
    ערפי
    אא 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחבל עלק שח
    סגור