השוק

לושה גייסה 40 מיליון דולר: הקהילה הגדולה ביותר לשיתוף דאטה

זהו סבב גיוס ראשון לחברה, לאחר 5 שנים של צמיחה אורגנית מבוססת הון עצמי
ההשקעה בהובלת קרן PSG, תשמש להאצת פיתוח הטכנולוגיה ולהתרחבות גלובלית

יהודה לוינגר |  1
יוני צרויה ואסף אייזנשטיין (צילום גבע טלמור)
חברת לושה (Lusha) הישראלית, מכריזה היום (רביעי), על סבב גיוס ראשון של 40 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית PSG. ההשקעה, שמגיעה לאחר חמש שנות צמיחה אורגנית בהן פעלה החברה כבוטסטראפ, תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. החברה תרחיב את מאגר הנתונים שלה ותאיץ את המחקר והפיתוח, על מנת להנגיש מידע מדויק לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות B2B.
לושה היא חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מוצרי תוכנה המנגישים דאטה לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות B2B. החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי יוני צרויה ואסף אייזנשטיין. לחברה כיום יותר מ-14,000 לקוחות משלמים ו-520,000 משתמשים רשומים ברחבי העולם, בהם חברות כמו: גוגל, פייסבוק, אמזון אובר ועוד. בחברה עובדים כיום כ-120 עובדים והיא עתידה להתרחב ל-200 במהלך 2021, תוך גידול מתמיד של מחלקות המחקר והפיתוח, המוצר והשיווק. 
חברת בסטארט-אפ הישראלית פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, המאפשרת לאנשי שיווק ומכירות בכל העולם, לשתף מידע עסקי ולספק לאנשי מכירות תובנות על לקוחות היעד שלהם. בנוסף, הפלטפורמה יודעת להמליץ לאנשי מכירות על לקוחות וארגונים פוטנציאלים הרלוונטיים עבורם, מקצרת ומייעלת את תהליך איסוף המידע העסקי, ובכך מאפשרת להם להתמקד בדבר שהם עושים הכי טוב - המכירה עצמה. 
הקהילה, המורכבת ממשתמשי הפלטפורמה, מאמתת באופן שוטף את הנתונים של החברה במטרה להשאירם מדויקים ומעודכנים לאורך זמן ומבטיחה רמת דיוק גבוהה. הנגישות והמודל העסקי של המוצר, אשר מציע תוכנית חינמית, מאפשר לאנשי מכירות מארגונים שונים גישה לדאטה, מה שיאפשר גם לעסקים קטנים להגדיל את היקף המכירות שלהם. 
"החזון שלנו הוא להפוך את האתגרים שמתמודדים איתם אנשי מכירות - להזדמנויות עסקיות, על ידי הנגשת דאטה של אנשי מקצוע ובעלי תפקידים בחברות וארגונים", אומר יוני צרויה - מנכ"ל ומייסד שותף בלושה, "בשל הגישה המוגבלת לנתונים, אנשי מכירות מקדישים את עיקר הזמן שלהם במחקר שוק ואיסוף נתונים ומעט מאוד זמן במכירה בפועל. הגישה שלנו, מבקשת לשנות את המצב הזה בכך שהיא מנגישה לאנשי המכירות את המידע הדרוש להם כדי להגיע לאדם הנכון ולנצל את הזמן למכירה עצמה. פתרון התוכנה שפיתחנו, הפך לחלק בלתי נפרד מארגז הכלים של אנשי מכירות, כך שגם בתקופת הקורונה והעבודה מהבית, אנשי מכירות בארגונים רבים, הגדילו את היקף המכירות שלהם וסיכמו את שנת 2020 כאחת השנים המוצלחות ביותר מבחינת עמידה ביעדים".
"בעולם מהיר ומשתנה, אנשי מכירות בארגונים זקוקים לגישה מיידית לדאטה ואינם יכולים להיות תלויים ברכישה ארגונית, המתנהלת לרוב ע"י חוזים שנתיים ותהליכי מכירה ארוכים" הוסיף אסף איזנשטיין, מייסד שותף ונשיא לושה, ״הגישה הקהילתית, הפשטות של המוצר ומגוון התכניות שאנו מציעים, מאפשרים למשתמשים להיעזר בפתרון התוכנה של לושה באופן מיידי, ללא צורך באישור החברה או בהשקעה משמעותית. ההשקעה של השותפים שלנו ב-PSG תשמש אותנו להמשך פיתוח הטכנולוגיה של החברה ותקדם אותנו צעד נוסף בחזון שלנו להפוך את Lusha לקהילת שיתוף הנתונים הגדולה ביותר בעולם לחברות B2B".
אדם מרקוס - שותף מנהל בקרן ההשקעות PSG, סיכם: ״מאגר הנתונים של Lusha הוא מהגדולים והמקיפים ביותר שקיימים כיום בתעשייה והוא נותן מענה לצורך קריטי של אנשי מכירות בעבודה עם לידים בחברות B2B, בפרט בסביבת העבודה המרוחקת. תוך פרק זמן קצר, הצליחו ב-Lusha להביא את החברה להישגים מרשימים תוך יישום של מודל עסקי חסכוני וחכם, ואנו שמחים על ההזדמנות לתמוך בהאצת הפיתוח הטכנולוגי של החברה ובצמיחתה הגלובלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התראיינתי שם פעם
    אחת 02/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התראיינתי שם פעם, אחד הפאונדרים שאל אותי למה עזבתי את החבר הקודמת ואמרתי לו שהמנהל שלי הטריד אותי. השאלה הבאה שלו הייתה מה המנהל הקודם שלך היה אומר עלייך? איזה מבאס זה לדבר עם טיפשים
    סגור