השוק

הביטקוין שוב מזנק, האם זה הזמן להצטרף למסחר בקריפטו?

חברת ויזה הצטרפה לענקיות בינלאומיות שיאפשרו הסדרת תשלומים באמצעות מטבעות קריפטו, והביטקוין מזנק שוב אבל עדיין לא לשיא שהגיע אליו באמצע החודש. על פי אנליסטים הוא צפוי להגיע בחודשים הקרובים לשער של 75 אלף דולר
יהודה לוינגר | 
ביטקוין בעליה (צילום freepik edit ice)
לאחר שבמשך כמה ימים נשאר יציב, המטבע הדיגיטלי שוב עולה אתמול (שני) ונסחר בשעות אלו סביב ה-58 אלף דולר, וזאת לאחר שלפני שבועיים שבר את שיא המסחר וחצה את רף ה-61 אלף דולר. מאז חלה ירידה בשער המטבע, ובשעות האחרונות הוא מזנק מחדש, אך לא לכיוון השיא.
הסיבה לכך: הכרזות של חבורת ענק שיאפשרו תשלומים באמצעות הביטקוין. זה התחיל באילון מאסק, שהודיע דרך הטוויטר האישי שלו כי חברת טסלה תאפשר לרכוש רכבים באמצעות מטבע הקריפטו.
אבל הסיבה המשמעותית לזינוק הגיעה לאחר הודעת חברת ויזה הבינלאומית כי תאפשר הסדרת עסקאות באמצעות המטבע הדיגיטלי USD Coin, במה שנראה כפתח שיוביל בסופו של דבר להסדרת תשלומים באמצעות הביטקוין ואמון במטבעות הקריפטו. המהלך של ויזה מגיע לאחר שהיריבה מאסטרקארד כבר הודיעה על שילוב המטבעות כאמצעי תשלום בפלטפורמה הדיגיטלית שלה, כמו גם בנק ניו-יורק.
האם אנחנו לקראת עלייה מחודשת של המטבע הדיגיטלי ושבירת שיאים נוספים? כזכור, הנפילה החדה של המטבע החלה כאשר רבים ביקרו את השער הגבוה אליו הגיע, ביניהם אף אילון מאסק שאמר כי המחיר נראה "גבוה מדי". מאז המטבע התאושש ושבר בשנית את השיא. על פי אדוארד מויה, אנליסט בחברת אואנדה, בחודשים הקרובים נראה את המטבע הדיגיטלי סביב ה-75 אלף דולר.

למרות חוסר היציבות של המטבע, על פי סקר שערכה חברת Voyager Digital Ltd בסוף פברואר בקרב משקיעים בנכסים דיגיטליים, כ-80% מהמשקיעים אמרו כי יוסיפו במהלך חודש מרץ עוד מטבעות לתיק ההשקעות שלהם, וכי לדעתם המטבע ינוע בין 51-60 אלף דולר עד סוף החודש - תחזית שהתבררה כמדוייקת. המשמעות היא שרוב המשקיעים במוסדיים והקמעונאיים עדיין מאמינים ביכולת של הביטקוין לפרוץ קדימה: ורק 21.5 מהנשאלים השיבו כי הביטקוין עדיין יכול להיחשב כבועה שעתידה להתנפץ.
עוד עולה מהסקר כי המשקיעים בנכסים דיגיטליים אינם נאיביים והם יודעים שהביטקוין יתרסק בשנית. 6% מהנשאלים אף אמרו כי המטבע יירד בין 65-90% משערו. אבל עדיין, ברובם המוחלט, תשעה מתוך עשרה נשאלים מאמינים שהביטקוין בדרך למעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה