השוק

אחרי הנפילות: האת'ריום והריפל התפוצצו הבוקר

האת'ריום והריפל שניים מהמטבעות הקריפטוגרפיים היותר חזקים כיום בשוק, עשו בשעות הלילה קפיצות דרמטיות במחיר לאחר הנפילות המתונות ביממה האחרונה. מה המחיר של מטבעות אלו?
אביחי דלאל | 
אתריום (צילום Pixabay)
משהו נפלא עבר הלילה (בין רביעי לחמישי) על שניים מהמטבעות הקריפטוגרפיים היותר חזקים בשוק: האת'ריום והריפל, הבוקר חובבי הקריפטו יכלו לראות קפיצות דרמטיות במחירי המטבעות האלו בעשרות אחוזים, למרות דעיכות קלות מאתמול. 
כאמור, האת'ריום, המטבע הקריפטוגרפי השני בחוזקו שערכו נמוך רק ממטבע הביטקוין, רשם עלייה דרמטית ב-24 השעות האחרונות. המטבע התחזק בשיעור של 5.10% למחיר שיא של 3,444.44 נכון לשעה 08:47 בבוקר. רק בשבוע האחרון האת'ריום עשה קפיצה משמעותית בערכו כשצמח ב-27.38% מהשבוע הקודם. 
מטבע נוסף שעשה קפיצה משמעותית הלילה היה הריפל, הריפל עם קפיצה של כ-18% והוא נושק למחיר שיא של 1.7 דולר, הצמיחה של הריפל דרמטית במיוחד ודומה גם כן לצמיחה של האת'ריום בשיעור השינוי שהמטבע עבר במהלך השבוע האחרון עם צמיחה של כ-23%.
מטבע נוסף אך פחות מוכר שצמח הוא הקרדאנו שביממה האחרונה צמח בכ-16% אחוז מערכו והגיע למחיר של כ-1.6 דולר, לעומת זאת הדוג'קוין שעשה עליות קיצוניות בימים האחרונים ככל הנראה בשל הופעתו של אילון מאסק בסאטרדיי נייט במוצ"ש הקרוב, עשה הבוקר ירידה קלה ואחרי שנשק ל-70 סנט והבוקר הוא ירד בכ-10 סנט ומחירו 0.61 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה