השוק

רבל: הכנסות של 65 מיליון יורו ורווח של 5.7 מיליון יורו

רבל מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם גידול של 2% בהכנסות ורווח של 5.7 מיליון  יורו. מנכ"ל רבל: "פתחנו את 2021 עם המשך מגמת הצמיחה בהכנסות, וזאת על-אף המשבר בתעשיית השבבים"
אביחי דלאל | 
מפעל רבל (צילום אתר החברה)
רבל פירסמה את הדוחות הכספיים של החברה ומדוות על צמיחה בהכנסות לעומת שנה שעברה, גידול ב-EBIDATA וברווח הנקי לעומת שנה שעברה  וזאת על אף המשבר בתעשיית השבבים והפגיעה בתעשיית הרכבים העולמית.
על פי עיקרי הדוח של רבל: כאמור, הכנסות רבל ברבעון הראשון הסתכמו בכ-65 מיליון אירו, גידול של 2% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון של 2020. הרווח הגולמי ברבעון הראשון הגיע ל-16.1 מיליון אירו, עלייה של 24% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, שעמד על כ-13 מיליון אירו. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון הראשון עמד על כ-25% מסך ההכנסות, בהשוואה לכ-20% ברבעון המקביל אשתקד.
נתונים נוספים שעלו מהדו"ח: ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכם בכ-12.7 מיליון אירו (כ-19.6% מסך ההכנסות), גידול של 41% בהשוואה ל-EBITDA ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ-9.1 מיליון אירו (כ-14.2% מסך ההכנסות). הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם עלה לכ-5.7 מיליון אירו, גידול של 72% בהשוואה לרווח הנקי ברבעון הראשון של 2020, שעמד על כ-3.3 מיליון אירו. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון של 2021 בכ-13.7 מיליון אירו, בדומה לתזרים ברבעון הראשון אשתקד.
מהחברה נמסר כי: "צבר הסכמי המסגרת למועד פרסום הדוח מסתכם בכ-1.3 מיליארד אירו. מתחילת 2021 ועד מועד פרסום הדוח הכספי הנוכחי התקשרו חברות הקבוצה בהסכמי מסגרת חדשים לאספקת מוצרים ותבניות בסך כולל של כ-49 מיליון אירו. במהלך התקופה חלו עדכונים בהסכמי מסגרת קיימים שהקטינו את היקפם בכ-12 מיליון אירו, ומנגד השינויים בשער האירו, מטבע הדיווח של החברה, ביחס לדולר וליואן הסיני, הגדילו במונחי אירו את צבר הסכמי המסגרת בכ-16 מיליון אירו".
ניר אלימלך, מנכ"ל רבל הוסיף: "פתחנו את שנת 2021 עם המשך מגמת הצמיחה בהכנסות, וזאת על-אף המשבר בתעשיית השבבים שגם פגע בקצב הייצור של תעשיית הרכב העולמית וגם גרם לשונות גדולה בביקושים לפלטפורמות הרכב להן אנו מספקים. בנוסף, התרומה החיובית של מהלכי ההתייעלות שביצענו בשנה שעברה הביאה להמשך מגמת השיפור בשיעורי הרווחיות של החברה, למרות העלייה במחירי ההובלה וחומר הגלם. גם ברבעון זה ייצרנו תזרים משמעותי מהפעילות השוטפת, ובסופו היקף יתרות המזומן בקופת החברה עלה לכ-65 מיליון אירו, סכום המבטא את החוסן הפיננסי של החברה, המאפשר לנו להמשיך לצמוח ולהתפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה