השוק

הביטקוין מזנק שוב בכ-10% למרות המגבלות בסין, ומה עשו שאר המטבעות?

אחרי שהפך למטבע הרשמי באל סלבדור, ובסין החל גל  מעצרים לפושעים שהשתמשו במטבע הקריפטו להלבנת הון. הביטקוין מזנק ביממה האחרונה שוב יחד עם מטבעות  נוספים
אביחי דלאל |  2
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pixbay)
מטבע הביטקוין מזנק שוב והיום (חמישי) המטבע עשה עלייה של 9.97% לשער של 37,937.6 דולר. הזינוק של המטבע מלווה בטלטלה שעוברת עליו בימים האחרונים בפרט ועל מטבעות הקריפטו בכלל. 
בסין החל גל מעצרים נרחב שבו משטרת סין עצר מעל ל-1,100 פעילים ב-170 ארגוני פשע שהשתמשו במטבעות הקריפטו לצורך הלבנת הון בהונאות שעשו בפלאפון ובאינטרנט. רק בחודש שעבר הממשל בסין הודיע כי המדינה מתנגדת לשוק הקריפטו ואיימה בסנקציות. כמו כן, אילון מאסק מייסד טסלה שצייץ אמוג'י לצד הביטקוין וגרם להתרסקות המטבע.
בזמן שבסין המטבע לא אהוד בכלל ואילון מאסק דאג גם כן לנסיגה שלו והמדיניות כלפיו גרמה לירידות, באל סלבדור עבר החוק והמטבע הוכר לראשונה כמטבע רשמי במדינה וכעת אזרחים יוכלו לשלם עבור מוצרים ולשלם את מיסי המדינה במטבע הקריפטו, מאז הפרסומים על כך החלה עלייה דרמטית בשער הביטקוין ובמטבעות קריפטו נוספים.
נכון לשעות הצהריים, האת'ריום זינק ב-1.09% ושערו  2,565.52 דולר, הביננס קוין עלה ב-1.72% לשער של 365.8 דולר, הדוג'קוין זינק גם כן ב-2% לשער של 0.34 דולר והריפ'ל שירד בשבוע האחרון ב-15.1% התאושש ביממה האחרונה כשעלה ב-1.41% לשער של 0.89 דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לגבר ישראלי, התשובה שעדיף שלא
    גברבר גם ישראלי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכותבי המאמרים פה, בואו תלמדו להתנסח, האתריום זינק באחוז??? מטבעות קריפטו עולים ויורדים 7 עד 15% ביום אחוז זה לא זינוק בשום קנה מידה
    סגור
  • 1.
    כנסו דחוף
    גבר ישראלי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי שאלה . אני דובר ערבית חלק וגם נראה ערבי, הערבים חושבים שאני ערבי. לכן הם מדברים איתי כ1 משלהם. הם אמרו לי שהם משתדלים לתרום לעזה דרך הבנק. הערבי ישראלי. אין ספק שזה חוזר עלינו בטילים ואמצעי לחימה. האם לדעתכם אפשר לקנות מערבים בארץ. שהרי זה נתרם לרוצחינו בעזה?
    סגור