השוק

BLEND רוכשת את החברה האמריקאית GM Voices בעסקה המוערכת ב-10 מיליון דולר

החברה שהקליטה את Siri וקולות מפורסמים אחרים מצטרפת עם הרכישה לשירותי הלוקליזציה של BLEND עם פתרונות קול נרחבים במגוון שפות. העסקה מוערכת ב-10 מיליון דולר
מערכת ice | 
יאיר טל (צילום יחצ)
חברת Blend הישראלית הכריזה אתמול (שלישי) על רכישת חברת GM Voices מאטלנטה, ספקית גלובלית של שירותי הקלטת קול במגוון שפות, ופתרונות מיתוג קולי בעסקה המוערכת בעשרה מיליון דולר.
זוהי הרכישה הראשונה של BLEND והיא מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה ששמה לה למטרה להסיר חסמי צמיחה גלובליים ולהקל על עסקים להיכנס ולצמוח בשווקים גלובאליים. בחודש מרץ הכריזה החברה על השלמת סבב גיוס שני.
החברה שהייתה ידועה בעבר כ- OneHourTranslation, הוקמה ב-2008 ומעסיקה מעל 120 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם, ומעל 25,000 מומחי שפה ותוכן. החברה מציעה שירותי לוקליזציה מנוהלים לארגונים, לצד פלטפורמת לוקליזציה בשירות עצמי לפי דרישה.

"אנחנו שמחים וגאים לצרף את GM Voices למשפחת BLEND", אומר יאיר טל, מנכ"ל BLEND. "כארגון שעובד עם חברות פורצ'ן 500, אנחנו יודעים כי לוקליזציית קול היא מרכיב חיוני בצמיחה הגלובלית שלהם, וכי הארגונים הללו אינם מסוגלים להיטמע (to blend) באמת בשווקים מקומיים ללא הכלי הזה. כעת אנו ערוכים ןמצויידים לענות על הדרישה הגוברת ללוקליזציית וידיאו ואודיו, ובכלל לשירותי לוקליזציה שהחשיבות שלהם רק התעצמה בתקופת הקורונה. הרכש הזה הוא הראשון מבין רבים אשר יעזור לנו להמשיך ולבנות את בלנד כפלטפורמה מקיפה לכל צרכי הלוקליזציה של מותגים גלובליים מובילים בעולם. בנוסף אנחנו גדלים בקצב מהיר גם בישראל ומגייסים לכל מחלקות החברה"
"אנחנו נרגשים על ההזדמנות לחזק את פלטפורמות הלוקליזציה של BLEND עם שירותי הקול והטלנטים המובילים שלנו," הוסיף מרקוס גרהם, מייסד ומנכ"ל GM Voices. "לא היינו יכולים לחשוב על שותפה טובה יותר להתמזג איתה, בין היתר מאחר ואנו חולקים את אותה גישה מבוססת-לקוח הכוללת שאיפה תמידית לתרום להצלחת הלקוח תוך אספקת שירותים ומוצרים מעולים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה