השוק

רשמית: הדבר שעשוי להזניק את דוג'קוין יקרה בחודש הבא

אפליקציית המסחר רובינהוד הודיעה שתתחיל בשחרור ארנק קריפטו ללקוחות, כדי לאפשר תשלום במטבעות דיגיטליים – ורמזה כי דוג'קוין הולך לשחק חלק חשוב במהלך
יאיר מור | 
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
בשורה לעוקבים האדוקים אחרי שוק הקריפטו: אפליקציית המסחר רובינהוד הודיעה אמש על פתיחת ההרשמה למשתמשים שרוצים להתנסות בארנק הקריפטו המובנה שלה, שייפתח לנרשמים החל מהחודש הבא.
לצד הודעה בבלוג של החברה, היא בחרה להודיע על המהלך בסרטון הומוריסטי בחשבון הטוויטר שלה, בו הציגה אוסף של ציוצים שמתחננים בפניה להוסיף את האפשרות הזו והגיבה ב"אוקיי, אוקיי, שמענו אתכם. את כל 160,000 הפעמים".
 
כפי שניתן לראות בסרטון, הוא מתחיל ומסתיים בדוג'קוין – מה שעשוי לרמז על דגש מיוחד שהחברה שמה על המטבע הזה. הדבר מהווה חיזוק לדיווח מאתמול, לפיו טסלה משתפת פעולה עם רובינהוד, ותציע ללקוחות לרכוש את המכוניות החשמליות שלה ולשלם עליהן בדוג'קוין דרך הארנק של רובינהוד. הדיווח הזה עשוי להסביר את העלייה של דוג'קוין ביממה האחרונה, לאחר תקופה ארוכה שבה התקשה להראות סימני תחייה לאחר הנפילה הגדולה של מאי.
עם זאת, ייתכן שייקח עוד זמן מה עד שמטבעות קריפטו בכלל, ודוג'קוין בפרט, יוכלו לשמש כאמצעי תשלום לחברים ולחֲבָרוֹת: מנהלת הקריפטו ברובינהוד, כריסטין בראון, אמרה לאתר The Verge כי פתיחת הארנק תיקח זמן, ותיקח מספר חודשים, כאשר לקהל הרחב היא צפויה להגיע רק במחצית הראשונה של 2022 – כלומר בטווח של בין עוד שלושה וחצי חודשים לעוד 9.5 חודשים. בנוסף, גם אז מדובר רק על תושבי ארה"ב ומספר מדינות אחרות בהן האפליקציה זמינה – רשימה שאינה כוללת כרגע את ישראל.
כזכור, רובינהוד עלתה לכותרות בשנה שעברה, לאחר שהמוני אנשים שהשתעממו בסגרים ובחל"תים הורידו אותה והתחילו לסחור באמצעותה במניות שונות, תוך שהם "מצילים" מניות של חברות כמו Gamestop ו-AMC מקריסה בעקבות סגירת החנויות ובתי הקולנוע במהלך משבר הקורונה. השנה היא הונפקה בבורסה, ומאז היא מנסה להתקרב יותר ויותר לקהל אוהב-הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה