השוק

אמזון מחלקת סכומי עתק לעובדים, וזאת הסיבה

ג'ף בזוס עורך בימים אלו הגרלות לעובדי החברה שלו בהן זוכים המוגרלים במאות אלפי דולרים ובמכוניות בשווי עשרות אלפי דולרים, מה גרם למיליארדר לפזר כך כספים?
מערכת ice |  5
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס, pexels)
ענקית קניות האונליין של ג'ף בזוס, אמזון, החליטה על תמריצי ענק כדי לקדם התחסנות בקרב עובדי החברה. הפרסים חולקו למספר עובדים ששזכו בהגרלה שנערכה בחברה בין העובדים שהשציגו אישור כי הם התחסנו לנגיף הקורונה.
הפרסים שחילקה החברה לעובדים הגיעו לסכומים של מאות אלפי דולרים וחולקו במזומן לזוכי ההגרלה, וכמו כן חולקו גם מכוניות בשווי של כ-40 אלף דולר לארבעה עובדים במחסני החברה. גם עובד אחד מחברת הבת "הול פודס" זכה במכונית.
זה לא הצעד הראשון של אמזון לעידוד עובדי החברה לקחת את החיסון נגד הקורונה. מאז שאושר החיסון (במנה הראשונה), נערכו בחברה כבר 1,500 ארועי חיסון המוניים לעובדי החברה ומשפחותיהם. גם באותם אירועים חולקו בונוסים למתחסנים, ללא הגרלה, כשכל עובד שבחר להתחסן שלשל לכיסו 100 דולר.
להגרלות הפרסים הנוכחית קדם מבצע שהחל באוגוסט האחרון, בו הגרילה החברה לעובדיה פרסי נופש של שבוע חופשה שכולל חבילת נופש בשווי 12 אלף דולר בזמן שהחברה ממשיכה לשלם משכורת ביחס לימי העבודה, וכמו כן ולקו בונוסים בשווי מאות אלפי דולרים שהגיעו גם לחצי מיליון דולר, לצד הגרלות של רכבים.
 

בזוס עצמו דאג לפרסם את היוזמה בעמוד האינסטגרם שלו וציין, "אמזון העבירה מכוניות ובונוסים במזומן של 100,000 דולר לקומץ עובדי מחסן מחוסנים כחלק מהגרלות הניהול שלה כדי לעודד עובדים להתחסן.

בחודש אוגוסט השיקה החברה את "Max Your Vax", קמפיין לתגמול עובדים שקיבלו את החיסון נגד קוביד ולעודד את ההחזקות להשיג את הזריקות שלהם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בנט תלמד מאמזון (ל"ת)
    ייייייישששששש 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טיפה בים
    טרמינטור 09/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כש- בזזזוס מחלק מיליונים בדוק כמה מיליארדים הוא לוקח מאחרים, במקום. לאדם זה אין מספיק רגש כדי לחמם נמלה צולעת.
    סגור
  • 2.
    אמזון מנצלת עובדים עד העצם
    פחחח 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פרוייקט הטיסה הראוותני ל20 דקות לחלל של בזוס עלה 5 מיליארד. אז הוא חלק לעובדים 100 אלף דולר. איש חסר לב עם אגו ענק ואתם עושים לו יח"צ.
    סגור
  • 1.
    שום כסף שבעולם לא שווה להרוס את החיים
    אחד שיודע ומבין 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 10
    החיסון הנסיוני = רעל מסוכן! מה זה שווה שיהיה לך הרבה כסף בלי בריאות?! אם היה מדובר בהצלת בן משפחה שנמצא בסכנת חיים (אמיתית), הייתי מוכן להסתכן ולקחת את זריקת הניסוי הרעילה ומיד לאחר מכן לפעול לנטרל ולהוציא אותה מהגוף. אבל סתם ככה או בגלל לחצים?! בדעה צלולה?! ממש אבל ממש לא!!!
    סגור
  • חיסון
    אמיר 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הידע שלך לגבי החיסון שאין לנו? אתה רופא או ביולוג או מקצוע אחר שמתמחה ברפואה לחיסונים?
    סגור