השוק

זו העיר שתתחיל לחלק בקרוב ביטקוין לתושבים

בראיון לאתר העוסק בחדשות קריפטו אמר הלילה ראש אחת הערים הגדולות בעולם כי בקרוב העיר תתחיל לשלם לתושבים ביטקוין – אם הם יסכימו לשלם לה מסים במטבע דיגיטלי

יאיר מור |  2
ביטקוין (צילום freepik)
תושבי מיאמי יוכלו בקרוב להרוויח ביטקוין על תשלום "מסים" דיגיטליים, כך הודיע ראש העיר, פרנסיס סוארז, בראיון לאתר CoinDesk הלילה.
לדברי סוארז, העיר עומדת להתחיל מהלך של השקעה בביטקוין, כאשר היא תרכוש את המטבע בכסף שישלמו תושבי העיר, ואת התשואה שההשקעה תניב היא תחלק לאותם תושבים שמכספם נעשתה ההשקעה במטבע. "אנחנו הולכים להיות העיר הראשונה באמריקה שתיתן 'תשואת ביטקוין' כדיבידנד ישירות לתושבים", הוא אמר.
 
כזכור, בקיץ האחרון היתה מיאמי העיר הראשונה בעולם להשיק מטבע קריפטו עירוני משלה, MiamiCoin, בו יכולים התושבים להשקיע על ידי "כרייה" שלו דרך תוכנה המותקנת על המחשבים שלהם. המטבעות שנוצרים כתוצאה מאותה כרייה מתחלקים כך ש-30% נכנס לארנק הקריפטו של העיר, ו-70% לארנק של התושב שביצע את הכרייה. בחודש הראשון הכניסה העיר 7 מיליון דולר מהפעילות הזו, ועתה חושף סוארז כי הקצב הזה נשמר גם בחודשים שאחר כך, כך שתוך רבעון אחד נכנסו לקופת העיר 21 מיליון דולר במטבעות קריפטו. לדבריו, אם הקצב הזה יישמר, יכסה המטבע הווירטואלי בשנה הראשונה שלו חמישית (20%) מהכנסות העיר ממסים, העומדות על כ-400 מיליון דולר בשנה, ובעתיד הקרוב הוא עשוי אף לאפשר למיאמי לבטל את המסים הרגילים לחלוטין ולגבות אך ורק "מס קריפטו".
סוארז הוסיף כי "אני רואה מהר מאוד עולם שבו מערכת הסאטושי (יחידת הבסיס של ביטקוין) היא מה שמשמש לתשלומים. אנחנו צריכים שאנשים יבינו את זה. כן, אנחנו רוצים שתחזיקו ביטקוין, אבל אנחנו רוצים גם להגביר את השימוש בו".
כזכור, בשבוע שעבר התנהל "קרב" ידידותי בין סוארז לראש העיר הנבחר של ניו-יורק, אריק אדמס, סביב השאלה מי הפוליטיקאי הראשון שיביע אמון בביטקוין על ידי קבלת משכורת במטבע הקריפטו המוביל. סוארז הזדרז והכריז כי את המשכורת של החודש הבא יקבל בביטקוין, ואדמס עלה עליו והודיע כי ביקש לקבל את שלוש המשכורות הבאות שלו במטבע הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בעוד 20 שנה גם בישראל (ל"ת)
    ישראלי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זהירות
    ראין 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הבעייה שכל מיני האקרים יעלימו את הביטקון
    סגור