השוק

מי העיר שהראש החדש שלה יקבל משכורת בביטקוין?

משקיע קריפטו הצליח לחולל קרב ענקים בין שני ראשי ערים גדולות בשאלה מי יוכיח אמון במטבע ויסכים לקבל בו את משכורתו – זה מה שקרה אחר כך
יאיר מור | 
ביטקוין (צילום pixabay)
הבעת אמון: ראשי העיר של מיאמי וניו-יורק אותגרו השבוע על ידי משקיע קריפטו מוכר להוכיח עד כמה הם מאמינים בשוק, על ידי הסכמה לקבל את משכורתם במטבע הדיגיטלי הגדול ביותר.
 
"הגיע הזמן. מי הולך להיות הפוליטיקאי האמריקאי הראשון שיקבל משכורת בביטקוין"?, שאל בטוויטר אנתוני פומפליאנו, משקיע מוכר שעבר בעבר בפייסבוק. פרנסיז סוארז, ראש העיר הרפובליקני של מיאמי, מיהר לענות: "אני הולך לקחת את המשכורת הבאה שלי 100% בביטקוין... הבעיה נפתרה!". אך עד מהרה הגיב אריק אדמס, ראש העיר הדמוקרט הבא של ניו-יורק, שנבחר בבחירות שהתקיימו השבוע: "בניו-יורק אנחנו תמיד עושים הכל בגדול, אז אני הולך לקבל את שלוש המשכורות הראשונות שלי בביטקוין כשאהפוך לראש העיר. העיר ניו-יורק הולכת להיות מרכז תעשיית מטבעות הקריפטו ותעשיות חדשניות וצומחות אחרות! חכו ותראו!"
 
סוארז ענה: "טושה. איחולים על הבחירה ואני מחכה בכיליון עיניים לתחרות הידידותית בהפיכת הערים שלנו לבירת הקריפטו!"
הקרב על הבעת אמון בתעשיית הקריפטו הוא מקור לצעדים דרמטיים רבים מצד פוליטיקאים בארה"ב: סוארז הבטיח בשנה האחרונה להפוך את עירו ל"בירת הקריפטו של העולם", ואכן, מספר חברות בתחום כבר הודיעו כי הן מעבירות אליה את המטות שלהן מהמדינות האחרות (ובדרך כלל הדמוקרטיות) בהן היו עד כה, או לפחות מקימות בה סניפים חדשים, והעיר אף הפכה לראשונה בעולם שיש לה מטבע קריפטו משלה לתשלום מסים, שכבר הכניס לקופתה מיליוני דולרים. בתגובה הודיעה סן פרנסיסקו הדמוקרטית כי היא תהיה העיר הבאה עם מטבע קריפטו כזה, ואדמס הבטיח במהלך הקמפיין שלו לראשות ניו-יורק להפוך את העיר שכבר נחשבת למרכז העסקים העולמי גם למרכז הקריפטו העולמי ובכך לעקוף את שתי הערים המתחרות. הוא אף אמר בראיון לרדיו בלומברג כי הוא בודק את הכיוון של מטבע קריפטו עירוני לניו-יורק, בדומה למיאמיקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה