השוק

סקרינז לייב השלימה גיוס בהיקף של כ-5 מיליון דולר

סקרינז לייב, המאפשרת ליוצרים לייצר הכנסות מהרצאות וסדנאות, השלימה סבב גיוס ראשון. בסבב הגיוס השתתפה גם קבוצת קשת שלה מגוון שיתופי פעולה עם הזירה ברמה המסחרית, התוכן והשיווק
איתמר כהן |  1
אלי אוזן מנכל סקרינז לייב (צילום The Box Group)
פלטפורמת סקרינז לייב (Screenz Live) - זירת מסחר המציעה מאות קורסים, הרצאות וסדנאות וירטואליות - הודיעה היום (שני) על השלמת סבב גיוס ראשון של כ-5 מיליון דולר, בהובלת שותפות המו"פ יוניקורן טכנולוגיות, שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוח.
בסבב הגיוס השתתפו גם קבוצת קשת, שלה מגוון שיתופי פעולה עם סקרינז לייב ברמה המסחרית, התוכן והשיווק; קבוצת ההשקעות קו-שר (CoShare); והמשקיעים הפרטיים אילן גרינבוים, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי ו-NMC, ואור אלוביץ'. החברה מעסיקה כ-20 עובדים במשרדיה בתל אביב.
סקרינז לייב הוקמה ב-2020 על ידי קבוצת דה בוקס, בהובלת המייסד אלי אוזן, שהשקיעה עד כה מיליוני דולרים בפיתוח הטכנולוגיה והתוכן של הפלטפורמה. ההון שגויס ישמש את סקרינז לייב לפיתוח הפלטפורמה שהושקה באחרונה בארה"ב, הגדלת מערך השיווק והעסקת עובדים נוספים.
סקרינז לייב מאפשרת ליוצרים לייצר הכנסות מהקהל שלהם ולשדר תוכן. בשנה האחרונה הרוויחו יוצרים ישראלים יותר מ-4 מיליון שקל ממכירת התכנים שהועלו ושודרו בפלטפורמה, כשבתקופה זו נמכרו יותר מ-100 אלף כרטיסים - וחלק מהיוצרים ייצרו אף הכנסות של עשרות אלפי שקלים בחודש.
 
הפלטפורמה מציעה הרצאות וסדנאות בתחומי פסיכולוגיה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, ספרות וכתיבה, וולנס, עסקים, קולנוע, עולם הרוח, תקשורת ועוד. בין המרצים בסקרינז לייב נמנים רוני קובן, אושרת קוטלר, אשכול נבו, ד"ר חיים שפירא, פרופ' מורן סרף, פרופ' יורם יובל ואורנה בנאי.
בימים אלה הושקה הפלטפורמה גם בארה"ב, ובין היתר ניתן למצוא בה הרצאה של הזמרת מישל ויליאמס, להקת דסטניז צ'יילד, מאסטר קלאס בן 11 פרקים של חוקר המוח פרופ' מורן סרף, סדנת התפתחות אישית עם המנטור טוני רובינס ועוד.
עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות, מסר כי "ההשקעה בסקרינז לייב היא השקעה בחברה שכבר יש לה הכנסות רבות, וצפויה להיות מובילה בתחומה בעתיד הנראה לעין. סקרינז לייב מציפה ערך רב ליוצרי תוכן, למשתמשים ולמשקיעיה, והיא בעלת צוות מנוסה וממוקד".
אלי אוזן, מייסד קבוצת דה בוקס ומנכ"ל סקרינז לייב, הוסיף כי "סקרינז לייב הוקמה במטרה לאפשר לכל יוצר דרך להתפרנס מבלי לצאת מהבית, ולקהל הרחב את האפשרות להעשיר את הידע, ללמוד ולהתפתח בעשרות קטגוריות. אנו רואים את הביקוש רק גדל והולך לתכנים מסוג זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקרינז רמאים
    לביא 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתחבר כי לא ניתן להתנתק!!!!!
    סגור