השוק

הראל ויזל ביטל עסקת ענק: "שינוי מהותי לרעה"

חברת האופנה ריטיילורס, הנשלטת על ידי פוקס, הוציאה הודעה לבורסה שהיא החליטה לוותר על רכישת 51% מהמניות על חברת אנרג'ים, חברה הפועלת בתחום הייבוא והשיווק של ציוד ספורט, ב-33 מיליון שקל. הסיבות לביטול בפנים
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
אמש (שלישי) הוציאה חברת האופנה ריטיילורס, שנשלטת על ידי פוקס של הראל ויזל, הודעה לבורסה שהיא החליטה לוותר על רכישת 51% מהמניות על חברת אנרג'ים, חברה הפועלת בתחום הייבוא והשיווק של ציוד ספורט, ב-33 מיליון שקל. הסיבה לביטול היא "שינוי מהותי לרעה". מדובר על שינוי לרעה בתוצאות הרבעון הראשון של 2022, שבעקבותיו ריטיילורס ביקשה לקיים "פגישה דחופה". 
למרות זאת, החברה ציינה כי היא "תשקול לבחון בעתיד את תוצאות פעילות אנרג'ים בשנת 2022 בכללותה, ומבלי שיהיה בכך כדי לחייב מי מהצדדים להתקשר בעסקה". בנוסף, היא גם מסבירה כי "ללא קשר" לדברים, ריטיילורס קיבלה דרישה מרשות התחרות לקבל מסמכים "לאור חשש לפיו החברה ואנרג'ים הפרו לכאורה את הוראות סעיף 19 לחוק התחרות".
 
בריטיילורס כמובן מבהירים שלא ביצעו שום הפרה של החוק, אבל מוסיפה שגם אם נפל פגם בהתנהלות שלה היא צופה כי "לפגם זה או לסנקציה בגינו לא צפויה להיות השפעה שאינה זניחה על החברה".
 
אם בשנה שעברה המומנטום היה עם מניית ריטיילורס והיא הכפילה את שוויה מאז ההנפקה, הרי שמתחילת 2022 המניה נופלת ב-35% למחיר של 68 שקלים למניה ושווי שוק ל 3.3 מיליארד שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה