השוק

צפי הכנסות של כרבע מיליון דולר: דו"חות שיא לריסקיפייד

ריסקיפייד מעדכנת משקיעים: ביצועי שיא במחצית הראשונה וצבר פעילות סוחרים יציבה במחצית השנייה הביאו לתחזית ההכנסות לשנה כולה של החברה ומאיצה הדרך לרווחיות בשנת 2022
מערכת ice | 
ריסקיפייד (צילום קארין הברברג)
חברת ריסקיפייד (Riskified Ltd), פלטפורמת ניהול הונאות המאפשרת חווית מסחר אלקטרוני חלקה, הודיעה היום (שלישי) על תוצאות פיננסיות לשלושה וששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2022. החברה תערוך שיחת משקיעים כדי לדון בתוצאות אלו היום בשעה 8:30 בבוקר שעון החוף המזרחי.
"אני מאוד מרוצה מכך שבששת החודשים הראשונים של השנה הפקנו הכנסות שיא ו-GMV (היקף מחזור ברוטו) כשהעסק ממשיך לצמוח, לכבוש נתח שוק ולהתרחב. ההישג הזה מרשים עוד יותר בנוף הכלכלי המאתגר הנוכחי", אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל ריסקיפייד.
"ככל שאני מרגיש חיובי לגבי הביצועים בשורה העליונה שלנו, אני גם נרגש מההתקדמות שעשינו כדי להוריד ולמטב את בסיס העלויות שלנו. זה איפשר לנו להעלות את תחזית ה-EBITDA המתואמת שלנו לשנת 2022, ולהאיץ את דרכנו לרווחיות, תוך כדי שמירה על תחזית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו ללא פגע".
 
דגשים עסקיים ברבעון השני של 2022:
*עדכון הכנסות מוגבר לשנת 2022: ביצועי שיא במחצית הראשונה וצבר פעילות סוחרים יציבה במחצית השנייה הביאו לתחזית ההכנסות לשנה כולה של החברה מתוקנת כלפי מעלה.
*האצת הדרך לרווחיות באמצעות תחזית EBITDA משופרת: באמצעות משמעת פיננסית מתמשכת והערכה ממוקדת של ההוצאות התפעוליות של Riskified, החברה עשתה צעדים משמעותיים בצמצום בסיס ההוצאות המתוקצב שלה תוך שמירה מלאה על תחזית הצמיחה שלה. כתוצאה מכך, Riskified הצליחה לשפר את תחזית ה-EBITDA המתואמת לשנת 2022 בכ-18% ולהאיץ את דרכה לרווחיות.
*צוות מנהיגות מחוזק עם מינויו של נשיא פעולות שטח ברחבי העולם כדי להניע צמיחה: Riskified הודיעה לאחרונה על מינויו של ראווי קומאראסוואמי לנשיא פעולות השטח העולמיות. מר קומאראסוואמי, מוביל טכנולוגיה מוכח עם יותר מ-20 שנות ניסיון, יבנה על המומנטום הקיים ויוביל את אסטרטגיית ההמשך והתפעול של צוותי המכירות, השיווק והערוצים הגלובליים של Riskified, על ידי התמקדות בזיהוי הזדמנויות חדשות ושותפויות לקידום. להאיץ את הצמיחה שלנו.
*המשך גיוון עסקים עם הצטרפותם של סוחרים חדשים: ל-Riskified היה רבעון חזק של פעילות המונע בעיקר על ידי מכירות מוגברות בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו והצטרפות סוחרים חדשים. עשרת הסוחרים החדשים המובילים של החברה ייצגו חמש תעשיות שונות בשלוש גיאוגרפיות נפרדות, מה שלדעתנו מדגים את היכולת של Riskified לצרף סוחרים חדשים בסביבות מאקרו-כלכליות מגוונות. 
*מומנטום בקבוצת תעשיית הכרטיסים והנסיעות: כרטיסים ונסיעות הפגינו חוסן להתאוששות מרמות טרום-מגיפה והיו אחד מתחומי הצמיחה המשמעותיים ביותר במהלך הרבעון השני. אנו מאמינים שהחברה נותרה ממוקמת היטב ליהנות מהתעוררות מחודשת בנסיעות וחזרה לאירועים חיים כתוצאה ממגמות הפתיחה מחדש המתמשכות.
ביצועי השיא במחצית הראשונה ותזרים יציב של פעילות סוחרים במחצית השנייה הביאו לתחזית הכנסה מתוקנת כלפי מעלה עבור החברה. החברה הגדילה את תדריך ההכנסות לשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2022 באופן הבא:
*טווח הכנסות בין 255 ל-258 מיליון דולר, המהווה עלייה מ-254 ל-257 מיליון דולר.
*בנוסף, באמצעות משמעת הוצאות מתמשכת והערכה ממוקדת של ההוצאות התפעוליות שלנו, עשינו צעדים אדירים בצמצום בסיס ההוצאות המתוקצבות שלנו תוך שמירה מלאה על תחזית הצמיחה שלנו. כתוצאה מכך, אנו מתדרכים על העלאת תחזית ה-EBITDA המתואמת שלנו לשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2022 באופן הבא: התאמנו את תחזית ה-EBITDA לשנת 2022, והאיצו את דרכנו לרווחיות, תוך שמירה על תחזית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו ללא פגע". 
EBITDA  מתואם בין 57 מיליון דולר שלילי ל-54 מיליון דולר שלילי , המהווה שיפור לעומת בין 69 מיליון דולר שלילי ל-66 מיליון דולר שלילי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה