השוק

אלביט תשדרג טנקי מערכה בפרויקט בסך 240 מיליון דולר

אלביט מערכות הכריזה הבוקר (רביעי) כי חתמה על חוזה עם מדינה ששמה לא פורסם, אורך החוזה יעמוד על שנתיים ובתום התקופה יוכלו הצדדים להמשיך את ההתקשרות
מערכת ice | 
אלביט מערכות (צילום ויקיפדיה)
אלביט מערכות בניהולו של בוצי מכליס הודיעה היום (רביעי) כי זכתה בשני חוזים בסכום מצטבר של 240 מיליון דולר להשבחת טנקי מערכה עבור לקוח בינלאומי. אלביט תשדרג את טנקי המערכה של המדינה שאת שמה לא ניתן לפרסם ותספק חליפות אלקטרוניקה מתקדמות לטנקים אלו. שווי החוזה עומד על סך 60 מיליון דולר ויימשך במהלך תקופה של שנתיים.
 
פרויקט השבחה הוא המשך לרצף העסקאות שחתמה אלביט השנה קפיצת המדרגה עם זכייה בפרויקטים בהם התחייבה לספק מערך מודיעין למדינה באירופה בהיקף 660 מיליון דולר, חוזה בסך 548 מיליון דולר לספק לצבא של מדינה באסיה פסיפיק יכולת מקיפה לתקשורת ושליטה ובקרה דיגיטליים באוויר, בים וביבשה, וחוזה בהיקף 220 מיליון דולר לספק ראשי ביות לייזר לחימושים אוויריים של מדינה נוספת באסיה-פסיפיק.
    
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות התייחס למכרז ואמר: "ישנו עניין מחודש מצד צבאות בשיפור היכולות המבצעיות של הפלטפורמות המשוריינות שלהם. אני מאמין שאלביט מערכות ממוצבת באופן ייחודי בכדי לספק מענה לביקוש הגובר בשוק זה הודות ליכולת שלנו לספק פתרונות מקיפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה