השוק

מניות עזריאלי בשווי מאות מיליונים בדרכן לשוק

קבוצת עזריאלי תצטרך לבצע מימוש ל-1% משווי מניות החברה וזו מטעמים רגולטוריים המגיעים מקנדה
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן)
קבוצת עזריאלי נדרשת לבצע מימוש של מניות החברה בשווי של 330 מיליון שקל, כ-1% משווי החברה, לפי פרסום גלובס. הסיבה לביצוע המימוש אינו נובע מבחירה של הקבוצה, אלא מסיבות רגולטוריות הנוגע לקרן הפילנתרופית "עזריאלי פאונדיישן". הליך המימוש יתבצע על ידי דיסקונט קפיטל חיתום וימשך תוך שלושה חודשים.
 
זו הפעם הראשונה שקבוצת עזריאלי מבצעת מימוש מניות מאז שנת 2016. בפעם הקודמת, בניגוד להפעם, הקבוצה היא זו שבחרה לבצע את המימוש וזאת על מנת להכניס את מניות החברה הציבורית למדדי הדגל של הבורסה.
 
קבוצת עזריאלי נשלטת על ידי שלוש בנותיו של מייסד החברה המנוח, דוד עזריאלי. דנה עזריאלי המכהנת כיו"רית הקבוצה, ביחד עם אחיותיה שרון ונעמי, מחזיקות בחברה פרטית קנדית פרטית בשם "עזריאלי הולדינגס". דרך חברה זו הן בעלות של 55.6% ממניות החברה הציבורית. למשפחה ישנן שתי קרנות פילנתרופיות המחזיקות 14.3% מאחוזי החברה הציבורית.
 
עזריאלי היא חברת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל ואת החצי הראשון של שנת 2022 סיימה עם רווח נקי של 1.14 מיליארד שקל. מדובר בעלייה של 131% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, לעומת שנה שעברה רווחי החברה הוכפלו פי שניים לגובה של כ-2.5 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה