השוק

להב אל.אר סיימה הנפקת אג"ח חדשה בהיקף של כ-220 מיליון שקל

להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, מעדכנת כי השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח חדשה בהיקף של כ-220 מיליון שקל, בריבית שנתית צמודה למדד של 3.73%. אבי לוי מסר: "הצלחה גדולה,  מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה בהנפקה"
מערכת ice | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, מעדכנת הבוקר (ראשון) כי החברה השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח חדשה, סדרה ג', בהיקף של כ-220 מיליון שקל, בריבית שנתית צמודה למדד של 3.73%.
השלמת הגיוס להמשך צמיחת החברה לזיהוי הזדמנויות עסקיות בשווקים בהם פועלת החברה. החברה מעריכה כי בהזדמנויות אלה התשואה לעסקאות והתשואה להון העצמי יהיו גבוהות וייצרו לחברה גידול בתשואה, בתזרים המזומנים והרווחיות.
סדרה ג', הינה אג"ח צמודה במח"מ של כ-4.5 שנים. הקרן עומדת לפירעון ב-8 תשלומים חצי שנתיים בשנים 2025-2028, ריבית חצי שנתית, תשלום ריבית ראשון יולי 2023. סדרות אג"ח הקיימות של החברה, הנסחרות בבורסה, מדורגות בדירוג A3 עם אופק חיובי.
את ההנפקה הובילו ווליו בייס חיתום ואת החברה ליוו עוה"ד ממשרד שבלת.
אבי לוי, יו"ר להב אל.אר, מסר: "הצלחה גדולה ללהב אל.אר אנו מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה בהנפקה. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים לראייתנו את המשך הבעת האמון הגדולה מצד שוק ההון בלהב אל.אר כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. הגיוס יאפשר לחברה לקדם את תחום פעילות הנדל"ן המניב בגרמניה ומיצוי הפוטנציאל, בלהב אנרגיה ירוקה ולהפיכתה לחברה ציבורית מובילה".
כזכור, לאחרונה, חברה הבת, דלק נכסים דורגה בדירוג A- prelim (דירוג מקדמי) עם תחזית דירוג יציבה וכן נקבע A prelim לאג"ח לא מובטחות בהיקף של עד 500 מיליון שקל ע.נ. שבכוונתה לגייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה