השוק

אלקטרה בטירוף: צפי להכנסות של חצי מיליארד שקלים משני מכרזים

חברת הבת של אלקטרה תשמש כ"קבלן ראשי" להקמת מתחם "קמפוס סולראדג'" ברמת השרון, כמו כן חברת בת נוספת שלה, קיבלה הזמנת עבודה בהמשך להצעה שהגישה במכרז של קבוצת פולקסווגן לביצוע עבודות אלקטרו-מכאניות
מערכת ice | 
איתמר דויטשר מנכל אלקטרה (צילום טל גבעוני)
חברת אלקטרה בניה בע"מ (חברה בת, בבעלות מלאה של אלקטרה) זכתה במכרז של אחוזת מנחם מילשטיין בע"מ מקבוצת עזריאלי. החברה תשמש כ"קבלן ראשי" להקמת מתחם "קמפוס סולראדג'" ברמת השרון; חטיבת המעליות של החברה תבצע את המעליות ("הפרויקט"). תקופת הפרויקט נקבעה לכ-24 חודשים.
להערכת החברה, סך התמורה הצפויה בגין ביצוע העבודות האמורות לאורך תקופת הפרויקט, כולל מעליות, עומדת על כ-245 מיליון שקלים (בתוספת מע"מ). התמורה תהא צמודה למדד תשומות הבניה למסחר ולמשרדים, אשר תשולם בהתאם לקצב התקדמות העבודות. התמורה דלעיל אינה כוללת תשלום בגין שירותי קבלן ראשי לקבלנים ממונים.
 
בנוסף, חברת o.zo.Sp Polska E&M Electra (חברה בת המוחזקת � על ידי אלקטרה) קיבלה הזמנת עבודה בהמשך להצעה שהגישה במכרז של קבוצת פולקסווגן לביצוע עבודות אלקטרו-מכאניות, הכוללות עבודות מיזוג אוויר, חימום, איוורור ואוויר דחוס, במסגרת הקמת מפעל חדש בצפון גרמניה לייצור סוללות חשמליות לרכב, אשר יהיה המפעל הראשון מסוגו של קבוצת פולקסווגן באירופה. תקופת הפרויקט נקבעה ל-20 חודשים. להערכת החברה, סך התמורה הצפויה בגין ביצוע העבודות האמורות לאורך תקופת הפרויקט, עומדת על כ-90 מיליון אירו (כ-335 מיליון ש"ח).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה