השוק

אל על במהלך ענק: הטיסות הישירות ליעד האהוב חוזרות

אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי ודלהי, ופותחת היום (שני, 1.5.23) את מכירת הכרטיסים, כאשר טיסת הבכורה תצא ב-29 לאוקטובר 2023. וכמה יעלו הכרטיסים?
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום דוברות אל על)
אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי ודלהי, ופותחת היום (שני, 1.5.23) את מכירת הכרטיסים, כאשר טיסת הבכורה תצא ב-29 לאוקטובר 2023. מחיר כרטיס לייט הלוך חזור למומביי החל מ-399 דולר, במחלקת תיירים לא כולל כבודה והושבה, מחיר כרטיס לייט הלוך חזור לדלהי החל מ-455 דולר לא כולל כבודה והושבה.
אל על תפעיל שש טיסות שבועיות להודו: ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, בימים ראשון, שני, חמישי ושישי וחזור בימים שני, שלישי, חמישי ומוצ"ש, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים ועסקים.
 
בנוסף, אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לדלהי, בימים ראשון ושלישי וחזור בימים ראשון ורביעי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים ומטוס 777 הכולל שתי מחלקות שירות.
בנוסף, יוצעו טיסות ליעדי המשך דרך מומביי כמו בנגלור, הידרבאד וגואה באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם חברות זרות, במחיר אטרקטיבי של החל מ-495 דולר לכרטיס קלאסיק, הכולל כבודה והושבה. חברי מועדון הנוסע המתמיד המחזיקים בכרטיס אשראי Fly Card יקבלו יחס נקודות משופר על מחיר ההשקה, באמצעות הCASH&POINTS- .
כזכור, השקת הקווים החדשים מתאפשרת בהמשך לאישור טיסה בשטח האווירי של סעודיה ועומאן. אישור זה מאפשר את קיצור נתיבי הטיסה וכפועל יוצא קיצור משך הטיסות-  טיסה למומביי במסלול המקוצר תיארך כ-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור, וטיסה לניו-דלהי כ-6.5 שעות בלבד במקום 9 שעות במקור. אל על היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות ישירות למומביי וכן גם טיסות ליעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.
לדברי שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אל על: "אנו נרגשים לפתוח את מכירת הכרטיסים להודו, במחירי השקה אטרקטיביים. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות להודו וביקושים גבוהים גם לתנועה נכנסת מהודו לישראל, הן בשל פעילות עסקית ענפה בין המדינות והן על רקע גידול מתמיד בפופולריות של יעדים אלו. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת רשת הנתיבים שלנו ליעדים אטרקטיביים נוספים במזרח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה