השוק

בשורה לחיפאים: אצטדיון סמי עופר מרחיב את שטחי המסחר

לדברי ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר: "כחלק מהחזון להפיכת מתחם האצטדיון למרכז פעילות מסחר, ספורט, בילוי ופנאי, אני שמח לצרף אלינו את מתחם ה- White Pool המותאם לכל המשפחה ומהווה מקום בילוי משלים, לצד המסעדות שכבר קיימות במקום"
מערכת ice |  1
סמי עופר מתרחב (צילום יחצ)
אצטדיון סמי עופר ממשיך להרחיב את שטחי המסחר שלו. לאצטדיון יצטרף בקרוב מתחםWhite Pool, רשת מתחמי פעילות לילדים, המותאמת לכל המשפחה, מגיל שנה דרך מתבגרים, ועד הורים שמרגישים ילדים בנפשם.
המתחם, שאמור להיפתח בחודש אוגוסט השנה, משתרע על שטח של 530 מ"ר, ממוקם ליד שער A בפאה המערבית של האצטדיון ויהווה אטרקציה ייחודית בתחום פעילות הפנאי לילדים ומשפחות, לצד המסעדות הקיימות במתחם האצטדיון: ה"בורגר סאלון" וה"סקאץ'".
קונספט הפעילות בנוי על בריכת כדורים לבנים גדולה ומרהיבה עם למעלה מ-300,000 כדורים לבנים, בעומק של כחצי מטר. בבריכת הכדורים מגלים עולם של מתקנים מטורפים כגון: מתקני נינג'ה, מגלשות מכל מיני סוגים, חבלי אומגה, טרזן, סליידר, נדנדות, קירות טיפוס, רשת קפיצה באוויר, מסוע המקפיץ את הילדים לעבר הבריכה ועוד. כל הפעילויות מלוות במוזיקה מקפיצה ותאורת מסיבה מדליקה. היום (שלישי) התקיים טקס חתימת החוזה, במעמד יו"ר האצטדיון, שמשון עידו, מנכ"ל האצטדיון, ליאור פרי והבעלים של רשת ה- White Pool, איתי רוזנבלט, ליאור רואש, ותומר לוריא.
 
לדברי ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר: "כחלק מהחזון להפיכת מתחם האצטדיון למרכז פעילות מסחר, ספורט, בילוי ופנאי, אני שמח לצרף אלינו את מתחם ה- White Pool המותאם לכל המשפחה ומהווה מקום בילוי משלים, לצד המסעדות שכבר קיימות במקום. בשנה הקרובה ייפתח גם מוזיאון מכבי חיפה וחנות האוהדים, כמו גם מרכז לרפואת הספורט 'מדיקס".
לדברי יו"ר האצטדיון, עידו שמשון, אמר: "אני שמח מאוד על המעמד, יש לנו עניין גדול לפתח את האצטדיון, שטחי המסחר בכלל ופעילות ענפה בפרט. אנחנו פה כדי לסייע, ההצלחה שלכם זו ההצלחה שלנו. בחיפה, משוועים לפעילות כזו בעיר. אני מאחל לכם הצלחה והמשך התפתחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמי
    חיפה 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיר הכי סאחית בעולם . בונים מקומות בילוי בתוך אצטדיון כדורגל
    סגור