השוק

Deloitte ישראל רוכשת את פעילות חברת WEKU בארץ

מ-Deloitte ישראל נמסר: "אנו מברכים על רכישת פעילות WEKU בישראל ועל הצטרפותם של אנשי WEKU ישראל ל- Deloitte Digital. אנו ממשיכים בחיזוק הצעת הערך עבור לקוחותינו בגיבוש ומימוש טרנספורמציה דיגטלית מקצה לקצה על בסיס פלטפורמת Salesforce וביישום מלא של כלל הפתרונות ש Salesforce מציעה"
מערכת ice | 
דלויט רוכשת את WEKU (צילום שיווק דלויט)
פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte מודיעה היום על רכישת פעילות WEKU ישראל, המתמחה בפתרונות שיווק של Salesforce, ובכך מחזקת את יכולותיה למתן שירותי מארקטינג אוטומיישן ודאטה קלאוד, פרסונליזציה, CDP ועוד לתאגידים, חברות קטנות ובינוניות וסטארטאפים בכלל המגזרים והתעשיות.
Deloitte היא הפירמה הגלובלית המובילה בארץ ובעולם להטמעת פלטפורמות דיגיטליות והשחקן המוביל בישראל לביצוע פרויקטי הטמעה של פלטפורמת Salesforce. הצטרפותם של אנשי WEKU ישראל ל-Deloitte, משלימה ומחזקת את הצעת הערך ש- Deloitte מעניקה ללקוחותיה ובכך למעשה ממצבת את Deloitte כחברה היחידה בישראל אשר מטמיעה את כלל הפתרונות של Salesforce.
בנוסף, Deloitte Digital משלימה את סל פתרונותיה בתחום השיווק ושירותי דיגיטל מארקטינג As a Service מקצה לקצה. עסקה זו, כמו עסקאות קודמות שביצעה Deloitte, הינה המשך יישום האסטרטגיה של הפירמה כשחקן גלובלי הנשען על שיטות, כלים וידע עולמיים הממונפים ע"י יכולות חזקות בשוק המקומי בישראל, שעיקרה ובמרכזה התרחבות והעמקת היכולות הטכנולוגיות, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים של לקוחותיה.
קבוצת WEKU מעניקה שירותי יישום והטמעה של מגוון כלי Salesforce Marketing Clouds ומתמקדת בשנים האחרונות בליווי שוטף של ארגונים התומך באסטרטגיית מארקטינג אוטמיישין והוצאה לפועל של פעולות שיווק, מסעות לקוח מורכבים ונכסים דיגיטליים המותאמים לצרכי הלקוח וקהל היעד שלו.
קבוצת WEKU הוקמה על ידי דרור מאיר, אשר התמחה בתחום שירותי הענן של סיילספורס והוביל עשרות פרויקטים באירופה. במהלך 2019 הוקמה החברה בישראל בהובלתו של המנכ״ל אורן מלכה, אשר ימשיך להוביל את הפעילות תחת פרקטיקת סיילספורס ב-Deloitte Digital בישראל.
בארבעת שנים מהקמתה, WEKU פיתחה והצליחה ליישם בישראל ובחו״ל מתודות עבודה חדשניות ותוך ארבע שנים מהקמתה הפכה לשחקנית המובילה בישראל בעולמות המארקטינג של סיילספורס בהטמעות מורכבות, ובתמיכה של עשרות תאגידים וארגונים מובילים בישראל. קבוצת WEKU העולמית תמשיך לפתח את פעילותה הגלובלית באמצעות חברותיה בחו"ל.
 
מ-Deloitte ישראל נמסר: "אנו מברכים על רכישת פעילות WEKU בישראל ועל הצטרפותם של אנשי WEKU ישראל ל-Deloitte Digital. אנו ממשיכים בחיזוק הצעת הערך עבור לקוחותינו בגיבוש ומימוש טרנספורמציה דיגטלית מקצה לקצה על בסיס פלטפורמת Salesforce וביישום מלא של כלל הפתרונות ש-Salesforce מציעה. Deloitte Digital היא השחקן המוביל בעולם בהטמעת פלטפורמת Salesforce והצטרפותם של אנשי של WEKU ישראל המתמחים בתחום Salesforce Marketing Cloud, מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהצעת הערך ללקוחותינו בישראל בדגש על עולמות יישום והטמעה של ענני Salesforce. בנוסף, רכישת פעילות WEKU ישראל מחזקת את הצעת הערך של דלויט ללקוחותיה ומציעה Marketing as a service באופן מלא".
מ-WEKU נמסר: "אנו מודים ל-Deloitte על רכישת הפעילות של WEKU בישראל ועל ההזדמנות לשדרג את עובדינו ולקוחותינו; המהלך יביא להרחבת והעמקת שירותי המארקטינג של כלי סיילספורס בישראל על ידי Deloitte וישלימו יכולות מארקטינג ודאטה מתקדמות. המהלך יאפשר ל-WEKU העולמית ולמשרדנו באמסטרדם, ברצלונה וקייפטאון להתמקד בהמשך ההתפתחות הגלובלית״.
את העסקה ליוו עו״ד רן בן ארי ממשרד גרוס מטעם Deloitte, ועו"ד עו״ד אורן שפייזר ממשרד עו"ד גרנות שפייזר מטעם WEKU.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה