מינויים

דלויט ישראל ממנה את גיא טויבין למוביל תחום Oracle

טויבין מצטרף ל-Deloitte לאחר שמילא שורה של תפקידי Global CIO בחברות בין-לאומיות ברחבי העולם, ביניהן: סרגון, Eden Springs, ריטליקס-NCR וורינט
מערכת ice | 
גיא טויבין
פירמת הייעוץ וראיית החשבון, Deloitte, מודיעה על הצטרפותו של גיא טויבין לתפקיד Oracle Practice Leader. טויבין מצטרף ל-Deloitte לאחר שמילא שורה של תפקידי Global CIO בחברות בין-לאומיות ברחבי העולם, ביניהן: סרגון, Eden Springs, ריטליקס-NCR וורינט.
 
טויבין (52), נשוי ואב לארבעה ילדים, מביא עימו לתפקיד יותר מ-20 שנות ניסיון בהובלת חברות גלובליות לעבודה בסביבת ERP, תוך התמקדות בהשגת המטרות העסקיות והיעדים האסטרטגיים של הארגון באמצעות מערכות מידע. בשנים האחרונות עסק בעיקר בטרנספורמציה של ארגונים לעבודה בסביבת ענן, בדגש על Oracle Cloud.
טויבין יוביל את צוות המומחים המקומי-ישראלי של פרקטיקת אורקל. צוות זה הוא חלק מצוות רב-לאומי, בעל ניסיון מקצועי רב המורכב ממיטב המומחים של Deloitte מרחבי העולם:  Deloitte Global (בדגש על מומחים מארה"ב), מומחים מ-Deloitte India ועוד.
לקוחות הפירמה ייהנו מסל היכולות הרחב ש-Deloitte מציעה, המבוסס על ראייה הוליסטית ומתן פתרונות מקצה-לקצה (End2End solutions), בדגש על עולמות הענן, הדיגיטל, הסייבר והדאטה.
טויבין מצטרף ל-Deloitte בסמוך למינויו של שחר ברכה (לשעבר מנכ"ל רשות התקשוב הממשלתי) למוביל פרקטיקת הענן בישראל ורכישתה של Deloitte ישראל את חברת OPS LABS המתמחה בשירותי ענן, ובכך מחזק את הצעת הערך בעולם הטכנולוגי בכלל והענן בפרט.
טויבין רואה חשבון ודוקטורנט בתחום מחשוב הענן. בשנים האחרונות חוקר את ההשפעות של הטכנולוגיה על המשאב האנושי, והוא חלק מקבוצת מחקר של אוניברסיטת בן-גוריון.
מגיא טויבין נמסר: “אני נרגש לחזור למקום בו התחלתי את הקריירה כרואה חשבון צעיר ונפעם מהעומק והיכולות שדלויט העולמית, כשותף העסקי המוביל בעולם בתחום ה- Oracle Cloud, מציגה. היכולת להבין את הצורך העסקי ולתרגם אותו לפתרון מערכתי באמצעות Oracle Cloud תוך התבססות על פרקטיקות ייחודיות מהוות שינוי אמיתי ביכולת ליישם פרויקטים בענן תוך עמידה מלאה ביעדי הפרויקט”.
מ-Deloitte נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גיא לנבחרת המובילה של Deloitte כמוביל פרקטיקת Oracle. הפרקטיקה שגיא יוביל לצד היכולות הנרחבות והעמוקות שביססנו בשנים האחרונות והמהלכים הנוספים שקידמנו בחודשים האחרונים, מציעים ללקוחות Deloitte נבחרת מקצועית מובילה אשר מכסה את כל הדרוש לארגון בטרנספורמציה עסקית מבוססת טכנולוגיה; מייעוץ, דרך יישום ועד אופרציה ובמגוון הדיסציפלינות הנדרשות : ענן, ERP, דאטה, דיגיטל, סייבר ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה