השוק

אנלייט מדווחת על פרויקט חדש: זה היעד אליו נכנסת

אנלייט הצליחה לקדם בחודשים האחרונים מס' אבני דרך משמעותיות בפיתוח של הפרויקט שהפך לחלק מהפורטפוליו הבשל וחתה על הסכם כניסה לקליפורניה בארצות הברית
מערכת ice | 
אנלייט אנרגיה (צילום אנלייט)
אנלייט אנרגיה מתחדשת הודיעה היום, 20 לנובמבר 2023,  כי חתמה על הסכם PPA בפרויקט Country Acres בקליפורניה, בהספק של392 מגה וואט סולארי ועוד 688 מגה וואט שעה. תקופת הסכם ה-PPA תהיה 30 שנה עבור ההספק הסולארי ו-20 שנה עבור צבר האגירה.
ההסכמים בפרויקט נעשו עם מחוז השירות העירוני של סקרמנטו (Sacramento Municipal Utility District, “SMUD”) ‏- ספקית חשמל המוניציפלית המשרתת את העיר סקרמנטו בירת קליפורניה וחלקים ממחוז פלאסר, קליפורניה. SMUD תרכוש את מלוא החשמל שייוצר בפרויקט, הצפוי לספק חשמל למעל 80,000 בתי אב מדי שנה. 
הפרויקט, שהקמתו צפויה בשנת 2024 והפעלתו המסחרית צפויה בשנת 2026, צפוי לייצר הכנסות של כ-59-62 מיליון דולר ו-EBITDA של כ -49-51 מיליון דולר בשנת הפעילות הראשונה המלאה. עלויות ההקמה של הפרויקט משוערות בכ- 662-696 מיליון דולר, שמהווה עלות נטו של כ- 463-487 מיליון דולר אחרי קבלת 30% ITC הטבות מס. אנלייט מעריכה שההשקעה ההונית הנדרשת לפרויקט עומדת על כ-12.5% מסך עליותיו. Country Acres כבר חתם על הסכם חיבור לרשת, ועל הסכמי חכירת הקרקע עבור הפרויקט. על סמך צעדים אלה, הפרויקט מסווג כעת כבשל.
גלעד יעבץ, מייסד משותף ומנכ"ל אנלייט: "מדובר בפרויקט הראשון שלנו בקליפורניה מאז רכישת קלינרה, אשר מעמיק את ביסוסה של אנלייט כמובילות שוק במערב ארה"ב. הפרויקט מדגיש את יכולתה של אנלייט להביא פרויקטים בתשואות גבוהות גם בתנאי שוק הנוכחים, וכן להמשיך לקדם פרויקטים אל תוך הפורטפוליו הבשל של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה