רכילות עסקית

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות פתח את הוועידה עם בכירי השמאים

בנק מזרחי טפחות העניק את החסות הראשית לוועידת לשכת שמאי המקרקעין, ומנכ"ל הבנק, משה לארי, הדרים לאילת כדי לפתוח את הכנס החשוב יחד עם הנהלת הבנק. במהלך הכנס רמז ינקי קוינט מנכ"ל רמ"י על האפשרות שטסלה תעבור לעוטף עזה
מערכת ice | 
משה לארי ונחמה בוגין (צילום סטודיו מרסלו)
ועידת שמאי המקרקעין שבאילת, תחת הכותרת 'ממלחמה להשבחה', פתחה היום (שני) את יומה השני, עם השתתפותם של מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט, דרור פלדמן מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות, נשיא לשכת רואי החשבון חן שרייבר ועוד.
במסגרת חסות ראשית שהעניק בנק מזרחי טפחות לוועידת לשכת שמאי המקרקעין הנערכת באילת, הדרימה משלחת מנהלים של הבנק, ביניהם: מנכ״ל הבנק משה לארי שגם פתח את הוועידה, שבי שמר - סמנכ״לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית, פנינה אלה, מנהלת סקטור בנייה ונדל״ן, דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות וענת הירשברג, שמאית ראשית.
 
במהלך הכנס, התייחס מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט על דיור עתידי בעוטף עזה בעקבות מלחמת חרבות ברזל, והוסיף כי "יש כל מיני רעיונות שמתגלגלים להפוך את זה למוקד מחקר חקלאי, אם אינטל עברה לקרית גת, אז אולי צריך להביא את טסלה לאזור עוטף עזה התחבורה תגיע לשם, אין לי ספר שהאזור הזה, המחירים יעלו והאזור יהפוך למאוד מאוד מוצלח ומי שחשוב לו ציונית שיעשה אותו דבר באזורים אחרים במדינת ישראל וללכת לצפון".
עוד השתתפו בכנס: עו"ד עוזי סלמן - יועמ"ש עיריית תל אביב יפו,  עו"ד בני זלמנוביץ' – שותף מייסד - קמנקוביץ זלמנוביץ משרד עו״ד, עו"ד ארז קמיניץ שותף וראש תחום רגולציה וממשל במשרד ארדינסט בן נתן טולידאנו ושות', לירון דורון לוי משנה למנכ"ל השלטון המקומי, ונורית ג'רבי אדריכלית ושמאית בדימוס.
בתוך כך, לרגל יום ושבוע המעשים הטובים, בנק מזרחי טפחות החל במהלך לעודד את עובדיו לצאת לפעילויות התנדבותיות על-פי בחירתם, כאשר לכל פעילות הוקצה תקציב מטעם הבנק. מאות עובדים ועשרות יחידות נרתמו למגוון רחב של מיזמים חברתיים ברחבי הארץ.
מבין הפעילויות: הקמת גינה טיפולית לילדים בסיכון, חלוקת משלוחי מנות ומשחקים בבתי חולים, סיוע בקטיף אבוקדו בקיבוץ בארי ועוד.
לדברי מיטל הרוש, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת הון אנושי ומשאבים בבנק מזרחי טפחות. "אנו רואים חשיבות עליונה בקידום פרויקטים חברתיים ובמעורבות קהילתית של עובדינו, תוך מיקוד בערכים : קבלת האחר, שוויון הזדמנויות וערבות הדדית. גאווה גדולה מלאה את ליבנו לראות את עובדי הבנק נרתמים בהתלהבות לסייע ולהושיט יד לאוכלוסיות הזקוקות לעזרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה