רכילות עסקית

מותג האופנה הישראלי האקולוגי לנשים קטף פרס יוקרתי

1,000 בכירי תעשיית הסחר האלקטרוני בישראל בחרו בליליבלום כמותג הפורץ השל השנה בתחום האיקומרס אחרי שנה משמעותית שהתאפיינה בהתרחבות לליינים חדשים
מערכת ice | 
ליליבלום זוכה בפרס (צילום ליאת מנדל)
מותג ההלבשה התחתונה האקולוגי ליליבלום הוא הזוכה בפרס "פריצת השנה באיקומרס" של ועידת GO eCommerce 2025 ה-12 - הוועידה המובילה בישראל לסחר אלקטרוני וקמעונאות טכנולוגית - שנערכה במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
הזכייה היא תוצאה של שנה משמעותית למותג, שהתאפיינה בהתרחבות לליינים חדשים – בראשם כניסה לתחום תחתוני המחזור, והשקת קולקציה ראשונה של בגדי ים למחזור, לצד המשך פיתוח קווי ההלבשה התחתונה מגווני הכותנה האורגנית.
ליליבלום ביסס את מעמדו כמותג מוביל בזכות שילוב בין חדשנות, קיימות וטכנולוגיה: המוצרים מיוצרים מכותנה אורגנית בעלת תקן GOTS, עם שרשרת ייצור הוגנת, ומציעים בדים טבעיים ונושמים, טכנולוגיית ספיגה מתקדמת וחוויית נוחות ומחשבה על הבריאות נשית. מעבר לערכים הסביבתיים כמו חיסכון במים והימנעות מכימיקלים, המותג דואג באמת לנשים, עם דגש על נוחות ועל מגע עדין שמתאים גם לעור רגיש ומאפשר נידוף מיטבי. כל זה, מתוך רצון ליצור שינוי אמיתי, גם חברתי וגם סביבתי.
בוועידה השתתפו כ-1,000 מבכירי תעשיית הסחר האלקטרוני בישראל. האתר "ריקושט" זכה בתואר אתר האיקומרס מצטיין של השנה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה