מינויים

ריקושט מרעננת: הכירו את המשנה החדשה למנכ"ל הרשת

רשת החנויות ריקושט, אשר מהווה אחת מרשתות המובילות בישראל בכל הנוגע למכירות מוצרים לחיילים ולתרמילאים, מכריזה על מינויה של גילת גרינשפון לתפקיד משנה למנכ"ל החברה
מערכת ice | 
גילת גרינשפון (צילום יחצ)
רשת חנויות ריקושט, אשר מהווה הרשת הגדולה והמובילה בישראל לחיילים, קמפינג, תרמילאות, טיולים, נסיעות, ופעילות הפנאי מחוץ לבית, מכריזה על מינויה של גילת גרינשפון, לתפקיד משנה למנכ"ל הרשת.
גילת, אם לשלושה, שימשה בתפקיד סמנכ"ל סחר ברשת ריקושט במהלך שמונה השנים האחרונות. במסגרת תפקידה החדש, היא תמשיך לנהל את הסחר, מותגים, פיתוח מוצרים של החברה וחיזוק מעמדה כרשת הגדולה והמובילה בישראל בתחום הטיולים, נסיעות ולחיילים.
 
כיום, רשת ריקושט, מפעילה 50 סניפים אשר הפרוסים בכל רחבי ישראל והיא מעסיקה קרוב למאתיים חמישים עובדים. סניפי ריקושט ממוקמים החל מראש הנקרה בצפון ועד אילת בדרום והם נמצאים בקניונים, מתחמי קניות, בחנויות רחוב, והן מופעלים גם בבעלות ישירה של הרשת וגם במסגרת הסכם זכיינות.
רשת ריקושט, הוקמה בשנת 1993 וכיום, היא נמצאת בבעלות חברת אופיר טורס שבבעלות איש העסקים בועז וקסמן. מנכ"ל הרשת, הינו ירון כרמון, אשר נכנס לתפקידו במהלך שנת 2022 ומאז, הוביל את מגמת הצמיחה של הרשת ותוך כדי המשך הרחבת פעילותה לערים ואזורים נוספים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה