מינויים

הראל ויזל נפרד: יו"ר פוקס מסיים את תפקידו בחודש יוני

אבי זלדמן נבחר לשמש כיו"ר דירקטוריון הבנק מזרחי טפחות, הוא שימש דירקטור בבנק מאז 2015 והוא צפוי להכנס לתפקיד היו"ר ב-16 ביוני 2024. בכך הוא יסיים את כהונתו בקבוצת פוקס שם הוא משמש כיו"ר הקבוצה.
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
בנק מזרחי טפחות מקבל בברכה את אבי זלדמן שנבחר לשמש כיו"ר דירקטוריון הבנק, המינוי קיבל את אישור המפקח על הבנקים, הוא שימש דירקטור בבנק מאז 2015 והוא צפוי להכנס לתפקיד היו"ר ב-16 ביוני 2024. בכך הוא יסיים את כהונתו בקבוצת פוקס שם הוא משמש כיו"ר הקבוצה.
יש לציין כי לו היה רוצה להמשיך בכהונה כיו"ר פוקס, רשת האופנה הגדולה ביותר בישראל, הדבר היה מעמיד אותו, על פי כלכליסט, במצב של ניגוד עניינים בהיותו נושא משרה בבנק השלישי בגודלו בישראל, כאשר גם החלטות כספיות היו עשויות להיות קשורות בעקיפין או מישרין לקבוצה שעמד בראשה.
 
זלדמן החל את דרכו בקבוצת פוקס בשנת 2008 כאשר החליף את הראל ויזל בתפקיד יו"ר הדירקטוריון. הוא כיהן דירקטור במזרחי טפחות במשך תשע השנים האחרונות וכעת יחליף את היו"ר משה וידמן שמכהן בתפקיד 11 שנים והכניסה לתפקיד תתבצע במקביל לסיום תפקידו בפוקס, בחודש יוני.
בתפקידו החדש, זלדמן יחליף את משה וידמן שסיים את כהונתו. אישור המינוי של היו"ר החדש נדרשת כאמור להסכמת המפקח על הבנקים בבנק ישראל. יש לציין כי לזלדמן ניסיון עשיר בעולם העסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה