השוק

הראל ויזל מכר חבילת מניות בעשרות מיליוני שקלים; כל הפרטים על העסקה

איש העסקים הראל ויזל מכר היום בעסקה מחוץ לבורסה חבילת מניות גדולה בפוקס; העסקה יצאה לפועל לאחר שויזל נתן הנחה של 2% על המחיר בבורסה; בנקאי ההשקעות שהוביל את העסקה היה ווליו בייס
ניצן כהן | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)
איש העסקים הראל ויזל מכר היום בעסקה מחוץ לבורסה חבילת מניות גדולה של פוקס. המהלך של ויזל נתפס בהתחלה כמוזר אך לאחר שהתבררו פרטי העסקה הרוחות אצל המוסדיים נרגעו ואלה הפרטים.
אם כן, ויזל מכר בעסקה מחוץ לבורסה 114.5 אלף מניות במחיר של 304.5 שקל למניה בעוד המחיר בבורסה היום נסגר על 310 שקל למניה. מי שרכש את המניות היה גוף מוסדי ישראלי גדול כשבנקאי ההשקעות שליווה את העסקה היה ווליו בייס.
 
אם כן, באופן עקרוני בשוק ההון ממתינים לעסקת לשחרור החטופים, עסקה שתביא להפסקת אש ותקרב את ישראל לריבאונד, קרי לשיקום וזה אומר שהישראלים שהיו במתח גדול מאוד בחצי השנה האחרונה יוכלו להפיג את המתחים, בין היתר, על ידי הגברת הצריכה הפרטית וכשזה יקרה, הראל ויזל נמצא שם.
מה שגרם להרמת גבות בשוק ההון סביב העסקה הזו היה העובדה כי ויזל שמכיר היטב את עסקיו ומכיר עוד יותר טוב את טעמו של הישראלי מוכן למכור מניות של החברה אבל לאחר מיכן כשהתברר כי המוסדי הגדול רצה להגדיל חשיפה לפוקס ומכאן לצריכה הפרטית בישראל הרי שמדובר בעסקה לגיטימית ואינה עסקה רגילה בה בעל השליטה מצמצם חשיפה לעסק שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה