רכילות עסקית

צפו: משה חוגג יתבע את אוהדי בית"ר?

איש העסקים והבעלים של בית"ר הגיש תלונה במשטרה נגד אוהדי הקבוצה שלטענתו קיללו את ביתו ואישתו. בבית"ר ירושלים הוסיפו: "בית״ר מתכננת תביעת ענק נגד ארגון לה פמיליה"
אביחי דלאל | 
משה חוגג (צילום דוברות בית"ר ירושלים)
איש העסקים, היזם והבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיש היום (רביעי) תלונה נגד הגרעין הקשה והקיצוני של אוהדי בית"ר ירושלים, לה פמיליה. היום התקיים הדיון שעסק בענייני ההרחקה של שלושה אוהדי בית"ר ירושלים בבית משפט השלום בירושלים. בהמשך תוגש תביעה נגד הגרעין הקיצוני שתרכז את כל הנזקים שארגון האוהדים עשה לבית"ר ירושלים במהלך השנים. 
משה חוגג סיפר בין היתר כי הוא הגיש תלונה במשטרה בסיום המשחק האחרון והאוהדים שרו לעברו קללות על בנות משפחתו: “הגשתי תלונה במשטרה, האוהדים במשחק האחרון נעמדו בחבורה, אני זיהיתי בתוך החבורה את האוהדים שרים ‘אשתך ז**ה ובתך בת ה-4 ז**ה”.
בהמשך, בית"ר ירושלים הוציאה בהודעה לתקשורת הודעה מפי עו"ד עמית חדד לאחר הדיון שאמר: "משה חוגג החליט היום שמי שהגיע למשחקים של בית"ר והולך לנהוג בגזענות ובאלימות, תוך שהוא מקלל, אנשים כאלה לא יגיעו יותר לאצטדיון. משה חוגג החליט להרחיק שלושה אנשים, הוא הרחיק אותם בגלל ההתנהגות האיומה שלהם. שידע כל אחד שיתנהג בצורה כזאת יסיים ככה".
עו"ד חדד המשיך: "זה שלב ראשון במאבק, מאבק ארוך ומתמשך נגד הארגון הזה, ארגון לה פמיליה שגרם נזק אדיר לבית"ר, נזק אדיר  לאוהדים, נזק בכלל לכדורגל בישראל. בשלב הראשון הרחקנו, בשלב השני נגיש תביעה על הנזקים האלה ומדובר בנזקים כבדים מאוד. ידע כל אחד מהיום שמשה חוגג שומר על הטוהר של המשחק, כל אחד יוכל להגיע עם הילדים שלו ולראות כדורגל בנחת. לא כמו מה שהיה עד היום כי מה שהיה עד היום לא יהיה". 
בהמשך, בית"ר שיחררה הודעה נוספת: "בית״ר מתכננת תביעת ענק נגד ארגון לה פמיליה וראשיה על כל הנזקים שנגרמו למועדון מאז הקמת הארגון. המועדון שכר את שירותיו של עו״ד עמית חדד שיוביל את המאבק המשפטי ביחד עם עורך הדין של המועדון, רונן מוזסון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה