רכילות עסקית

מנכ"ל בנק ירושלים משיק סניף בבני ברק, והצמרת בעיר התייצבה

בנק ירושלים חתם עם הכשרת היישוב על עסקה לפתיחת הסניף במגדל וזאת תמורת 12 מיליון שקלים ל-15 שנים. הגיעו להשקה: בעלי הבנק זלמן שובל, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, חברי עירייה, חבר הכנסת יעקב אשר ועוד
אריאל נוי | 
פתיחת סניף בנק ירושלים במגדל הכשרת היישוב (צילום יוסי צבקר)
הנהלת בנק ירושלים השיקה היום (שלישי) את סניף מרכז החדש של הבנק בבני ברק, שישרת את לקוחות הבנק בני העיר וכלל האוכלוסייה בסביבה. הסניף החדש והמרכזי ממוקם במגדל הכשרת הישוב בעיר, במרכז העסקים החדש שחברת הכשרת היישוב מקימה במתחם ה BBC.
בנק ירושלים חתם עם הכשרת היישוב על עסקה לפתיחת הסניף וזאת תמורת 12 מיליון שקלים ל-15 שנים. במסגרת החוזה שכר בנק ירושלים, שהעביר את הסניף ממרכז העיר למתחם העסקים, שטח של כ 312 מ"ר ברמת מעטפת.
בנק ירושלים נמצא בשליטת יצוא חברה להשקעות בע"מ, חברה ציבורית בבעלות משפחת שובל שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 
הכשרת הישוב שבשליטת נמרודי מקימה בימים אלה מתחם העסקים ה BBC שלושה מגדלים. הראשון הוא מגדל הכשרת היישוב המתנשא לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס. השני הוא מגדל שבעת הכוכבים בן 52 קומות של משרדים ומסחר, וצפוי להיות הגבוה ביותר באזור התעסוקה והשלישי - קומפלקס רפואי מודרני בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, מעבדות וקליניקות, ובו יוקם גם מרכז גריאטרי מתקדם. לאורך קומת הקרקע של שלושת המבנים יהיה סטריפ מסחרי שיכלול  כ-4,000 מ"ר.
האירוע התקיים בהנחית דן כנר, והשתתפו בו זלמן שובל - מבעלי הבנק, ושגריר ישראל בארה"ב לשעבר, עופר נמרודי, מנכ"ל חברת הכשרת היישוב, זאב נהרי, יו"ר דירקטוריון בנק ירושלים, גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים, אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק, חבר הכנסת יעקב אשר, אישי ציבור, חברי עירייה, אנשי עשיה ועוד רבים.
גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים ציין באירוע "אנו רואים בעיר בני ברק פוטנציאל אדיר, ושמחים לספק שירות מקצועי ויעיל לכלל הקהלים בעיר". טופז הודה בדבריו לראשי העיר והנהלת הבנק על שיתוף הפעולה לטובת התושבים.
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הבחירה של בנק ייחודי ומוביל כמו בנק ירושלים לצאת ממרכז האוכלוסייה ולפתוח סניף חדש ומרכזי באזור תעסוקה, היא הבעת אמון של הקהילה העסקית והפיננסית במתחם ה-BBC ובשורה משמעותית לעסקים הנמצאים במתחם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה