רכילות עסקית

האם אופירה אסייג רכשה נכס חדש מעידו חג'ג'?

האם מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג התחדשה בנכס חדש מחברה הוותיק יזם הנדל"ן עידו חג'ג'? בסרטון מעניין נראה היזם חותם הקדשה אישית על חוברת רכישה, ואת שמחתה של אסייג שלא פירטה מה בדיוק רכשה ואיפה
מערכת ice | 
אופירה אסייג ועידו חג'ג' (צילום יחצ)
מגישת הטלוויזיה, אופירה אסייג, קיבלה אתמול (שני) הקדשה אישית מיזם הנדל"ן עידו חג'ג' על מה שנראה כמו חוברת רכישה לנכס חדש מקבוצת הקבלנים חג'ג'.
בסטורי מסקרן בחשבון האינסטגרם שלה, נצפתה אסייג במשרדי חג'ג' יחד עם עידו חג'ג', לשעבר מנכ"ל הקבוצה והיום דירקטור בחברה, בו יזם הנדל"ן שהינו חבר וותיק של אופירה חותם עבורה הקדשה אישית. 
 
"הקדשה בשידור חי", אומרת אסייג בסטורי לעוקביה, "רואים שאתה כותב ספרים אתה יכול להשקיע ככה שעות", עקצה בהומור את יזם הנדל"ן שהוציא את ספרו "הדרך להצלחה" לפני שנתיים. השניים צחקו אם תהיה חתימה בסוף, וחג'ג' אכן חתם בסוף ההקדשה לצהלתה של המגישה. 
 
האם אסייג התחדשה במשרד חדש מקבוצת חג'ג'? אסייג לא פירטה על מה חתם בדיוק חג'ג' עבורה הקדשה אישית. אסייג עצמה מתחדשת לאחרונה גם בשיפוצים בביתה, כפי שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה, ואולי זהו רק חלק ממהלך כולל יותר של התחדשות בחייה של המגישה.
 חג'ג' יחד עם אחיו צחי חג'ג', ידועים באורח חייהם הראוותני והנוצצים, ומחוברים לברנז'ה בתעשיית הבידור. יזם הנדל"ן עידו חג'ג' נצפה רק לאחרונה בפוקר הסלבס.
בפוקר הסלבס שיחקו יחד עם עידו חג'ג' גם עומר אדם, שלום מיכאלשווילי, עמוס תמם, ואיתם לא פחות מ-2 ספורטאי העבר - הכדורגלן יוסי בניון והטניסאי אנדי רם. הסרטון הוויראלי כמובן העלה הרבה יותר שאלות מתשובות, כמו היכן התקיים מפגש הז'יטונים הזה, מתי בדיוק, האם זה אירוע חד פעמי או חבורה שנפגשת על בסיס קבוע ועוד המון שאלות שנותרו בלי תשובה.
 

צילום אינסטגרם יבגני זרובינסקי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה