רכילות עסקית

אופירה אסייג ואייל גולן חוגגים יום הולדת לשינו זוארץ

איש העסקים, שינו זוארץ, זכה למסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו החמישים, קיבל הקדשה ושיר מבתו הזמרת שיר זוארץ, וחגג עם החברים אירית רחמים ועמוס לוזון, אופירה אסייג ואיילן גולן. מי עוד הגיע למסיבה?
מערכת ice |  1
אופירה אסייג אייל גולן (צילום אינסטגרם)
איש העסקים משה שינו זוארץ, הופתע במסיבת יום הולדתו לרגיל גיל 50 עם המשפחה וחברים, ועל הדרך גם קיבל מפגש פסגה מחודש בין מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג והזמר אייל גולן שהתחברו מחדש ושמו מאחוריהם את כל המחלוקות.
זוארץ, יו"ר התאחדות הכדורגל לשעבר, חגג במסעדת "הסלון" של אייל שני בתל אביב, כאשר גם בתו, הזמרת והשחקנית שיר זוארץ, הקדישה לו שיר מרגש ופרגונים מהקהל הרב שהתאסף לכבוד איש העסקים.

צילום מסך אינסטגרם
במסיבת יום ההולדת הגיעו לכבד גם איש העסקים עמוס לוזון והמפיקה אירית רחמים, מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, הזמר אייל גולן, מגיש הרדיו דידי הררי, פולה הקוסמת, עיתונאי ידיעות אחרונות יוסי יהושוע, הקומיקאי שלום מיכאלשווילי.
במהלך הלילה, זוארץ וחבריו - המחוברים היטב לעולם הכדורגל, לא יכלו להיות מרוכזים ונצפו מספר פעמים מתעדכנים בדרבי המסקרן בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, משחק חם בערוץ הספורט שגם קיבל 8% ברייטינג.
 
אסייג וגולן שבעבר התגלעו בין השניים מחלוקות, נראו מחוברים יותר מתמיד בחגיגות יום ההולדת של חברם שינו זוארץ, וחגגו עם חברתם המשותפת אירית רחמים לצליליו של השיר של גולן. "חוגגים לשינו שלנו עם המשפחה", כתבה אסייג, ואף הצטלמה איתו בנפרד בשאלה אם לזמר יש טיקטוק או לא, כאשר בנו ליאם הוא אחד מהטיקטוקרים המובילים בארץ.
לגולן היה יום עמוס באותו היום שכלל גם בבוקר בילוי משפחתי בפארק שעשועים, בערב המוקדם מסיבת יום הולדת לשינו זוארץ, ולאחר מכן עלה על הבמה, לא לפני שבירך גם את עדי ליאון שחגג גם הוא יום הולדת.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימי הולדת
    טלי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל טוב לכל החוגגים והחוגגות עדי לאון התותח עד 120
    סגור