רכילות עסקית

טום קרוז מאשים: זו החברה שגונבת ממני מיליונים

השחקנים טום קרוז, סנדרה בולוק ורבים אחרים יוצאים בטענות כלפי אולפני פרמאונט בטענה שההסכמים שלהם מול חברת הסטרימינג אפיקס הם בהיקף נמוך - דבר שמביא להכנסה נמוכה ביחס לשוק
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום אינסטגרם/ טום קרוז)
אין ספק שהסטרימינג שינה את פני עולם הבידור ובעיקר את תחומי הטלוויזיה והקולנוע, אחרי שהפך להיות ההעדפה הראשונה של מרבית הצופים בארץ ובעולם. יחד עם זאת, אחת ההשפעות הכי גדולות שיש לסטרימינג בשוק זה דווקא על השחקנים וכעת רבים מהם טוענים, ולא בפעם הראשונה, שהדבר מונע מהם את התשלום שמגיע להם. 
 
בעבר השחקנית סקרלט ג'והנסון כבר יצאה כנגד דיסני בטענה שהעלאת סרטה "האלמנה השחורה" בשירות הסטרימינג "דיסני פלוס" מוריד את ההכנסות עבור הסרט באולמות הקולנוע ובכך פוגע במשכורתה. כעת ישנה טענה דיי דומה כנגד האולפן הוותיק פרמאונט מטעם שחקנים בעלי שם ענק כמו טום קרוז, סנדרה בולוק ואחרים.
טענתם העיקרית היא כי ההסכמים של פרמאונט עם ערוץ הכבלים אפיקס הם בהיקף כלכלי נמוך בהרבה מאשר נהוג בשוק (למשל לעומת ההסכמים בין 'האחים וורנר' ו-HBO) ובכך הרווח של השחקנים נמוך בהרבה מאשר מגיע להם בפועל וכך גם הרווח של אולפני פרמאונט. 
 
יש לציין כי טרם הוגשה תביעה בנושא, אך עורכי הדין של הטוענים לעוול אכן בוחנים את האפשרות והשחקנים עצמם טרם הגיבו בנושא. יתרה מכך, במסגרת אותן הבדיקות ייתכן כי נשקל לערב את איגוד העובדים בהוליווד, שגם הוא מרוויח מאותן העסקאות וכתוצאה מכך כביכול גם נפגע מן ההסכם של פרמאונט ואפיקס, שעתיד לפוג בסוף שנת 2023. 
פרמאונט הגיבה כבר להאשמות של השחקנים וטענה כי ההסכם עם אפיקס התבסס על המחירים המקובלים בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה