דיגיטל וטק

הלקוחות זועמים: תקלה במצלמה של אייפון 14 פרו

הסמארטפונים החדשים של אפל מגיעים עם המצלמה המתקדמת ביותר של החברה – אך נראה שכרגע אי אפשר להשתמש בה כדי להעלות תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות הפופולאריות

יאיר מור | 
אייפון (צילום unsplash)
השקת אייפון 14 לא תהיה שלמה, כך נראה, בלי איזו שערורייה קטנה בדמות תקלה מוזרה שתגרום לבהלה וזעם בקרב רוכשים. אחרי הכל, מסורת זו מסורת, וכל אייפון חייב להגיע עם "גייט" משלו – "אנטנה-גייט" באייפון 4, "סקאף-גייט" באייפון 5, "בנד-גייט" באייפון 6, "באטרי-גייט" בכל דגמי האייפון הישנים וכעת נראה שהגיע תור "קמרה-גייט".
 
משתמשים שרכשו את דגמי אייפון 14 פרו או פרו מקס היקרים שהושקו בארה"ב ביום שישי מדווחים ברשת על בעיה מוזרה: כאשר הם פותחים אפליקציות של רשתות חברתיות כמו טיקטוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט ומפעילים את ממשקי הצילום שלהן, המצלמה מתחילה לרעוד בטירוף – עד כדי כך שאפשר לשמוע את מנגנון הצילום זז, כמעין רטט שמזיז את המצלמה ומפריע לצילום.
 
@damian.m.munoz This happens on the new #iphone14promax when you try to record something. When it’s first on front camera mode while recording something new. Switch to back camera and it happens. #apple #iphone #iphonetricks #bug #buggy ♬ Me Porto Bonito - Bad Bunny & Chencho Corleone

מעיון בדיווחים, נראה כי הבעיה נפוצה במיוחד בסנאפצ'ט, מעט פחות בטיקטוק ואינסטגרם, בעוד כל המשתמשים מודים שבאפליקציית הצילום המובנית של אפל, כמו גם בפייסטיים של החברה, הבעיה לא קיימת כלל. במלים אחרות, מדובר בבעיית תוכנה – אך לא ברור מי אמור לטפל בה, אפל בעדכון תוכנה או החברות המפעילות את האפליקציות המדוברות.
אחד המתלוננים הראשונים סיפר שבאפל הציעו לו להמתין ל"עדכון" – אם כי לא ברור כאמור אם מדובר בעדכון של אפל או של טיקטוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט – כדי לראות אם הבעיה תיפתר, וקבעו לו תור להחלפת המכשיר במקרה שהדבר לא יפתור את הבעיה. משתמש אחר סיפר שאפל הפנתה אותו להחלפת המכשיר אצל מפעילת הסלולר שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה