רכילות עסקית

לשכת שמאי המקרקעין משיקה: "קהילת השמאים הצעירים"

יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, נחמה בוגין: "הדור הצעיר הופך להיות נדבך חשוב ומשמעותי בתוך הלשכה. אני רואה שליחות וחשיבות רבה בשילובו בוועדות השונות ובסיוע תמידי בהעשרה והכוונה מקצועית"
מערכת ice | 
השקת קהילת השמאים הצעירים (צילום לשכת שמאי המקרקעין)
לשכת שמאי המקרקעין ערכה אמש (רביעי) ערב השקה רשמי של קהילת הצעירים של הלשכה. האירוע התקיים במתחם "אייכה" באדיבות חברת Ewave נדל"ן, אליו הגיעו עשרות שמאים צעירים, אשר עתידים לקחת את מושכות המקצוע. בראש הקהילה עומדים השמאים משה מנע ועדי אגסי.
רון אבידן, מנכ״ל חברת אזורים, שגם הוא שמאי מקרקעין בהכשרתו, הרצה בפני המשתתפים וסיפר על הדרך האישית שלו עד שהגיע לתפקידו הנוכחי ועורר השראה רבה ומוטיבציה בקרב קהל השמאים.
 
יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, נחמה בוגין, אשר יזמה את האירוע, ציינה כי "הדור הצעיר הופך להיות נדבך חשוב ומשמעותי בתוך הלשכה. אני רואה שליחות וחשיבות רבה בשילובו בוועדות השונות ובסיוע תמידי בהעשרה והכוונה מקצועית, הרחבת מעגל הפרנסה וקידום הצעירים בכל דרך אפשרית כי הם העתיד של כולנו".
מוקדם יותר השבוע, פורסם כי במסגרת הצעת החוק שקידמה לשכת שמאי המקרקעין, יתאפשר לאזרחים לפנות ישירות לשמאי הוועדה המקומית לטובת דיון על תשלום היטל ההשבחה, ללא צורך להגיע לערכאות שמאי מכריע ולוועדת ערר המובילות לעלויות נוספות וגבוהות של ההליך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה