בעולם

ביידן בנאום תוקפני שולח מסר לחיבאללה ואיראן: ״אל תנסו אותנו!״

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נשא הערב (שלישי) נאום שני מאז החלה הלחימה ובמסגרתו קרא לישראל לא לנקוט באיפוק והדגיש עד כמה מדינתו עומדת לצד ישראל. כמו כן, ביידן שיגר מסר לחיזבאללה ולאיראן ואמר: "למי שחושב לנצל את המצב, יש לי מילה אחת: Don't, Don't"
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, סיים לפני מספר דקות את נאומו המיוחד על המלחמה שמתחוללת בישראל. מדובר בנאום השני של הנשיא מאז החלה הלחימה ועל פי דבריו הוא שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר שלוש פעמים.
ביידן יצא נגד פעולות החמאס ואמר: "משפחות שלמות נטבחו, זה רשע טהור". הוסיף הנשיא ואמר כי במלחמה נהרגו כ-1,200 בני אדם וביניהם 14 אזרחים אמריקאים. במהלך כל נאומו הדגיש הנשיא עד כמה הוא והאומה האמריקאית עומדים לצד ישראל.
 
ביידן השווה את מעשי מחבלי החמאס למעשי אנשי דעא"ש ואמר כי המחבלים לקחו בשבי ניצול שואה, ורצחו תינוקות: "נשים נאנסו, הותקפו והוצעדו לראווה". ביידן שב והדגיש כי ארה"ב מגבה את ישראל במאבקה הצודק מול החמאס ואף ציין כי ארצות הברית תספק לה את כל הציוד הנדרש על מנת לצלוח את המערכה.
 

הנשיא הזכיר לאחרונה כי הגיעה למזרח התיכון נושאת המטוסים ג'ראלד פורד והיא נמצאת כעת ומוכנה לסייע לישראל במידה ותצטרך. לבסוף, כמסר מרתיע לאיראן ובעלות בריתה באזור, ביידן עצמו שלח בדבריו מסר לחיזבאללה, ואמר: "למי שחושב לנצל את המצב, יש לי מילה אחת: Don't, Don't".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה