בעולם

דובר משמרות המהפכה: "ה-7 באוקטובר היה נקמה על חיסול סולימאני"

דובר ארגון הטרור האיראני לקח אחריות על הטבח ביישובי הדרום, אלא שחמאס הכחיש את הדברים. "אנחנו נוקמים על הפשעים של ישראל, אבל התקשורת לא מפרסמת את האבדות", אמרו בטהרן. בעזה מיהרו להשיב: "הדגשנו חזור ושוב את המניעים, ובראשם הסכנות המאיימות על מסגד אל-אקצא"
מערכת ice | 
חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
דובר משמרות המהפכה האיראניים רמדאן שריף אמר הבוקר (רביעי) כי הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר ביישובי הדרום היה "חלק מהנקמה על חיסול קאסם סולימאני". בחמאס פרסמו הכחשה והצהירו: "הדגשנו חזור ושוב את המניעים ל'מבול אל-אקצא' ובראשם הסכנות המאיימות על מסגד אל-אקצא". "מבול אל-אקצא" הוא השם שהעניק חמאס למתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר.
 
"זכותה של איראן להגיב על ההתנקשות במוסאווי והיא תפגע בישראל", אמר שריף בהצהרתו. "אנחנו נוקמים על הפשעים של ישראל, אבל התקשורת שלה לא מפרסמת על האבדות. ההתנקשות היא אחת מהפעולות של ישראל שלא מכבדות את החוקים הבינלאומיים. ישראל נמצאת תחת לחצים גדולים".
"ישראל רוצה להפוך את הסכסוך הפלסטיני-ישראלי לאמריקני-איראני בים האדום, יותר מ-80% מצורכי ישראל מסופקים דרך הים - ותימן בחרה את הדרך הטובה ביותר ללחוץ עליה. אנחנו מבקשים מהמוסדות הבינלאומיים לגנות את הפשעים האלה שמאיימים על יציבות וביטחון האזור", הוסיף שריף בדבריו. 
 
עוד נכתב בהודעה: "אנו מכחישים את מה שנאמר על ידי דובר משמרות המהפכה האיראניים כי 'מבול אל-אקצא' אחת התגובות להתנקשות בחייו של קאסם סולימאני". בהמשך דובר משמרות המהפכה חזר בו ואמר לאל-ערבי אל-ג'דיד הקטארי: "הצהרותיי לגבי המניעים של 'מבול אל-אקצא' לא הובנו נכון, לא ציינתי שמה שהביא למבצע היה נקמה על רצח קאסם סלימאני. אמרתי שאחת מתוצאות 'מבול אל-אקצא' הייתה כנקמה על ההתנקשות בסלימאני".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה