בריאות

"חייבים לזרוק מיד": שרידי מתכת גרמו לריקול נקניקים ענק

אחד ממותגי מקלות הנקניק בארצות הברית יוחזר למפעל ויירד מהמדפים, בשל תלונה של לקוח כי מצא מתכת במוצר
מערכת ice |  3
סופרמרקט (צילום Magma Images)
שני מוצרים פופולאריים במיוחד בארצות הברית יורדים מהמדפים: מקלות נקניקים נקראו לריקול לאחר שהצרכן מצא מתכת במוצר. וונג פוד גרופ הודיעה כי משיבה 90 טון של המוצר חזרה מהסופרמרקטים.
המוצר המדובר הוא מקלות נקניק מוכנים לאכילה (RTE) ומוצרי 'לאנץ' סקוור' מכיוון שהם עלולים להיות מזוהמים במתכת. לפי הודעת שירות בטיחות ופיקוח המזון של משרד החקלאות בארצות הברית, הבעיה התגלתה לאחר שהחברה קיבלה תלונת צרכנים שדיווחה שהם מצאו שני חלקי מתכת משובצים במקל נקניק.
 
מקלות נקניקיות RTE ופריטי 'כיכר צהריים' יוצרו בתאריכים שונים מ-5 באפריל עד 5 במאי. קיים חשש שצרכנים עשויים להחזיק את המוצרים בביתם בגלל חיי המדף הארוכים שלהם. המוצרים הכפופים לריקול נושאים את מספר המוסד "EST. 40200A" בתוך סימן הבדיקה של USDA. פריטים אלה נשלחו למקומות קמעונאיים ברחבי הארץ.
נכון לפרסום ריקול זה, לא היו דיווחים מאושרים על פציעות או תגובות שליליות עקב צריכת מוצרים אלה. צרכנים שרכשו מוצרים אלו מתבקשים לא לצרוך אותם. את המוצרים הללו "יש לזרוק או להחזיר למקום הרכישה" נמסר בהודעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנקניק בארהב
    למי אכפת 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אכפת שיש ריקול לנקניק בארצות הברית ביזבזתם לי עשרים שניות מהחיים על כתבה שמי שכתב אותה שילך לאכול נקניק בארצות הברית
    סגור
  • 1.
    אבל, אבל... נקניקים זה רעל מלכתחילה (ל"ת)
    יוסי 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ששש למה את מפחיד אנשים (ל"ת)
    חיים 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור