בריאות

ריקול ענק במוצר התינוקות: בן 10 חודשיים נחנק למוות

חברת 4moms הודיעה על ריקול ענק בארה"ב של יותר מ-2 מיליון מוצרי נדנדות לתינוק, בעקבות מותו של פעוט בן 10 חודשיים אשר נחנק מאחת מרצועות המוצר
מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)

בעקבות מותו הטרגי של תינוק בן 10 חודשים, חברת 4moms, הודיעה היום (שלישי) על ריקול ענק בארה"ב וקראה להחזיר יותר מ-2 מיליון נדנדות שיוצרו על ידה, בשל סכנת חנק. המוצרים שיש להחזיר כוללים כ- 2 מיליון עגלות עגלות מדגם MamaRoo Baby Swing, גרסאות 1.0 עד 4.0, וכן כ-220,000 נוספים מסוג RockaRoo Baby Rockers.
 


המכירות התקיימו מינואר 2010 עד אוגוסט 2022 והמוצרים תומחרו בין 160 ל-250 דולר. לצד ארה"ב, בהודעת הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה (CPSC) נכתב כי כ-70 אלף נדנדות של החברה, נמכרו גם בקנדה במהלך התקופה.


"כאשר הנדנדה אינה בשימוש, רצועות הריסון שלהה יכולה להשתלשל מתחת למושב ותינוקות זוחלים שאינם יושבים יכולים להסתבך ברצועות, המהוות סכנת חנק", נכתב בהודעת הריקול. ה-CPSC גם ציין כי בחברה התקבלו שני דיווחים על תינוקות שהסתבכו ברצועה לאחר שזחלו מתחת לנדנדה של MamaRoo. באחד התקריות, תינוק בן 10 חודשים מת מחנק, ואילו התינוק השני סובל מחבלות בצווארו.
 


החברה לא קיבלה הודעות פציעה הקשורות ל-RockaRoo, אך נאלצה להודיע על ריקול. בנוס, קראה החברה ליצור עמה קשר לקבלת "אטב רצועות חינם שימנע מהרצועות להימשך מתחת לנדנדה כאשר אינן בשימוש". המחברים זמינים לפי בקשה בטלפון או במייל ונשלחים תוך 2-4 שבועות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה