בריאות

תינוק בן יומו נמצא בתוך ארגז בעיר העתיקה בעכו

תושבים אשר עברו במקום זיהו את הארגז והזעיקו את המשטרה למקום, לאחר מכן התינוק הועבר לבית החולים שם קיבל טיפול ראשוני, בית החולים דיווח כי התינוק בריא וכי יישאר להמשך טיפוח
מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)
העוברים והשבים בעיר העתיקה בעכו שמעו בכי תינוק שבקע מקופסה אשר הונחה בפינת הרחוב, משהתקרבו זיהו תינוק בן ימים ספורים שוכב בתוק ארגז כשהוא בהכרה וכשחבל הטבור עודנו מחובר אליו. מייד לאחר מכן הזעיקו את כוחות המשטרה שהזעיקו את רשויות הרווחה של העיר אשר פינו את התינוק למרכז הרפואי לגליל שבנהריה להמשך טיפול.
 
כאמור התינוק שהובא מעכו הועבר לאישפוז במחלקת הפגייה, בה הוא עובר בדיקות שונות והערכת מצב. מנהלת הפגייה, ד"ר ורד פליישר-שפר: "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין. עפ"י רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות". להערכת ד"ר פליישר-שפר, התינוק הינו בן יומיים-שלושה.
  
האדם אשר מצא את התינוק בקופסה בעכו שחזר בשיחה שערך עם כאן חדשות ואמר: "זה מזעזע, הוא היה בהכרה וישן בהתחלה. קראתי לו והוא התחיל לבכות. אחרי כמה דקות הגיעה המשטרה. זה הלם, משהו לא יאומן, כמו בסרטים. היה נראה בן חודש חודשיים, היה לבוש בבגדים נקיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה